Da ser det ut for at det blir August 2013

Maggie1

Flørter med forumet
Testet positivt igår 11 dpo på billigtest. xsmile9 Tok to tester idag; en cb og en billigtest, begge viste positivt (litt svakt,men godt nok). xsmile3 Kjenner det godt på kroppen også; litt kvalme, mye murringer, TRØTT, svie i nesen, litt verk i brystene, litt amper og svimmelhet. Symptomene er takvise, akkurat som sist. Håper dette går bra. Blir termin rundt 4. august. Gleder meg til å gå inn i denne epoken og dele erfaringer med dere! Ønsker alle dere som venter masse lykke til, krysser fingrene og sender over litt gravidstøv!!

Gratulerer så mye! :)

Jeg kjente det når jeg var ca 7dpo at jeg bare måtte være gravid, for symptomene var helt like som forrige svangerskap. Får alltid ømme bryster før TR, men kjente at denne gangen var det annerledes - mer stikking og voldsomt trykk i brystene - og veldig oppblåst. Så artig hvordan vi kjenner kroppene våre :D

Gratulerer :D

GRATULERER :) :) :) Herlig med en spire i magen! Disse symptomene, sist merket jeg ikke noe før uke 6 da (heldigvis, for den kvalmen er noe dritt :p ) men ømme og stikkende bryster gikk ikke over selv om eggløsningen var ferdig. :p Her har det brukt å gi seg når TR kommer på besøk ;) Og ja, symptomene kom å gikk iløpet av ukene!

Back
Topp