Da ser det dårlig ut for min del :(

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Akutte smerter i høyre flanke strålende mot korsrygg, fikk meg i dag til å kontakte legevakten. Har hatt smerter av og på i ca en uke.. Der mistenker de exu, ble derfor sendt til gyn på Ullevål. Der finner de graviditet i livmor som nok er litt for liten i forhold til lengde på svangerskap. De finner også en mulig graviditet utenfor livmor :( jeg har ikke ord for hvor vondt jeg har det nå både fysisk og psykisk. Jeg må observeres og skal ha ny ul og blodprøver på mandag. Ventingen er det verste akkurat nå..

Å, nå fikk jeg vondt i hjertet mitt :-( dette var veldig trist å lese. Ønsker deg lykke til og sender deg en varm klem♥

Sender en god klem ❤️

Uffda :( Sender en god klem til deg <3

Så utrolig trist, har ikke ord.. :( En varm klem fra meg også <3

At det ikke stemmer inni med tanke på hvor langt du var på vei skal du ikke stole på. Jeg har opplevd to ganger at ting har liggi i "dvale" i en uke. Sender deg en klem

At det ikke stemmer inni med tanke på hvor langt du var på vei skal du ikke stole på. Jeg har opplevd to ganger at ting har liggi i "dvale" i en uke. Sender deg en klem
Det var to gyn på Ullevål som gjorde ul. De sa at det kanskje burde vært noe mer å se med tanke på at jeg er ca 6 uker. I følge mensterminen de regner er jeg 6+1 ifølge bv er jeg6+3. Jeg er ganske sikker på at egget ikke slapp før 25.12. Jeg har et bittelite håp om at det du sier stemmer, men har en fryktelig dårlig følelse nå. Ingen blødninger, men mye smerter :(

Tusen takk for omtanken alle sammen, trenger alle klemmer jeg kan få❤️

Nei nei nei:(
Livet er urettferdig .
Tenker på deg❤️

Var det for tidlig å evt sjekke hjertelyd?

Var det for tidlig å evt sjekke hjertelyd?
De mente det, men jeg vet egentlig ikke. De ville ikke utelukke friskt fosteranlegg heller. Jeg har hatt en dårlig følelse, symptomene har nesten vært fraværende. Men jeg har hatt en smerte i både mage og rygg jeg ikke har likt. Skal i utgangspunktet til min gyn førstkommende fredag for å sjekke nettopp om hjertelyd. Nå må jeg uansett følges opp med hyppig kontroll på Ullevål. De så væske i buken og mulig blodkoagel som forklarer smertene:(

Back
Topp