Da satte galskapen inn for fullt!

Frk79

Betatt av forumet
Dette forsøket har jeg tatt meg selv litt i nakken og holdt igjen for testegalskapen. Dvs at jeg trodde det hvertfall. I natt drømte jeg nemnelig at vi var gravide og våknet tidlig og det fantes ingen vei utenom jeg har vært så positiv hele veien og følt at nå går det. Puppene har blitt større og er ømme, noe som bare har skjedd de gangene jeg har vært gravid. Resten av symtomene er de samme hver måned, gravid eller ikke!
Så da var det bare å få unnagjort testingen. 10dpo, 7rd. Først en test- negativ. Trodde ikke helt på den. Så kjørte til med to til. Alle av forskjellige merker, og alle like negative!! Skal si positiviteten sank endel hakk ja og ja, jeg vet at det er tidlig. Men sist fikk jeg positiv 9 dpo.
Så jenter, om dere har noen solskinnshistorier, så kom med dem! Så blir det lettere å holde motet oppe de siste dagene før blodprøve 

Jeg testet negativt dette forsøket på samme dag som deg. Fikk positiv test 13DPO (ingen tester mellom de to) og baby holder seg på plass fortsatt (17 uker på vei).

Med ene storesøskenet hadde jeg også en negativ test først. Må ta forbehold om at jeg kan surre med dagene da det er lenge siden, men tror det var på Rugedag 8 (11DPO).

Jeg testet negativt dette forsøket på samme dag som deg. Fikk positiv test 13DPO (ingen tester mellom de to) og baby holder seg på plass fortsatt (17 uker på vei).

Med ene storesøskenet hadde jeg også en negativ test først. Må ta forbehold om at jeg kan surre med dagene da det er lenge siden, men tror det var på Rugedag 8 (11DPO).

Dette liker jeg å høre altså tusen takk!!
Det virker som alle får positive tester så tidlig

Dette liker jeg å høre altså tusen takk!!
Det virker som alle får positive tester så tidlig

Ja jeg ble ganske motløs av de blanke testene selv, men det er vel bare ca 50% sjans for å teste positivt så tidlig selv om man er gravid, så det er bare å holde motet oppe en stund til :) lykke til :)

Hvordan går det med deg?:)

Uff! Denne tiden er helt forferdelig! Men rugedag 7 er vell litt tidlig? Lykke til ❤️

Jeg testet negativ idag!:( rugedag 8! Ser og leser at det er så mange som får positiv da! Så tror ikke det er noe håp denne gangen heller..!

Her er det bare negative tester. 15 dpo i dag og har begynt å småblø litt på klinikken sier de at jeg skal fortsette å ta progesteron til vi har fått svar på blodprøvene. Blodprøve på mandag, så da får vi vel svar tirsdag eller onsdag[emoji12] håper bare mensen setter inn for fullt og at ikke jeg må vente til pilleslutt før den setter skikkeli inn;)

Ser også at det er mange som får positiv test sent, så vet godt at det går ann flere som ikke har fått positiv test før 13 og 14 dpo du får ha lykke til og prøv å hold motet oppe<3

Back
Topp