Frk79
Betatt av forumet
Dette forsøket har jeg tatt meg selv litt i nakken og holdt igjen for testegalskapen. Dvs at jeg trodde det hvertfall. I natt drømte jeg nemnelig at vi var gravide og våknet tidlig og det fantes ingen vei utenom jeg har vært så positiv hele veien og følt at nå går det. Puppene har blitt større og er ømme, noe som bare har skjedd de gangene jeg har vært gravid. Resten av symtomene er de samme hver måned, gravid eller ikke!
Så da var det bare å få unnagjort testingen. 10dpo, 7rd. Først en test- negativ. Trodde ikke helt på den. Så kjørte til med to til. Alle av forskjellige merker, og alle like negative!! Skal si positiviteten sank endel hakk ja og ja, jeg vet at det er tidlig. Men sist fikk jeg positiv 9 dpo.
Så jenter, om dere har noen solskinnshistorier, så kom med dem! Så blir det lettere å holde motet oppe de siste dagene før blodprøve
Så da var det bare å få unnagjort testingen. 10dpo, 7rd. Først en test- negativ. Trodde ikke helt på den. Så kjørte til med to til. Alle av forskjellige merker, og alle like negative!! Skal si positiviteten sank endel hakk ja og ja, jeg vet at det er tidlig. Men sist fikk jeg positiv 9 dpo.
Så jenter, om dere har noen solskinnshistorier, så kom med dem! Så blir det lettere å holde motet oppe de siste dagene før blodprøve