Da satt man på føden...

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Jeg dro inn til føden i dag for jeg syntes kynnerne begynte å komme veldig hyppig. Livmortappen ser bra ut, men når de ser med ultralyd så ser de at livmorhalsen åpnes på innsiden og endrer seg veldig under kynnerne og jeg blir derfor lagt inn over natta for å sjekke igjen imorgen tidlig. Men for øyeblikket så er det i verste fall snakk om at jeg blir sendt til Oslo for observasjon der pga mistanke om tidlig fødsel...
Noen som har opplevd noe lignende? Livmortappen ser bra ut, den er ikke unormalt flat eller myk så den viser ingen tegn til modning enda. Bare åpningen av livmorhalsen på innsiden som endrer seg under kynnere.

Hmm ikke opplevd noe lignende, men har en mamma som fødte i 26+1 og det gikk helt fint med prinsessa! Sånn hvis du skulle vært redd for prematur fødsel :) de tar nok godt vare på deg! God bedring <3

Lykke til, håper det roer seg iløpet av natten:-)

Hmm ikke opplevd noe lignende, men har en mamma som fødte i 26+1 og det gikk helt fint med prinsessa! Sånn hvis du skulle vært redd for prematur fødsel :) de tar nok godt vare på deg! God bedring <3
Takk for fint svar ❤️
Jeg er faktisk ikke så bekymret, jeg ringte inn til føden for å få litt råd med tanke på at jeg går på penicillin pga UVI , var forberedt på å blir henvist til fastlegen/jordmor imorgen, istedet så ville de ha meg inn for kontroll, og når jeg kommer inn så får jeg vite at jeg skal legges inn... Ble sjokkert, men tror jeg hadde hatt en annen magefølelse dersom noe var på gang :) men selvfølgelig tenker man på det når det står en jordmor, en lege og en overlege og ser på undersøkelsen for å se hvordan ting ser ut...

Godt de passer ekstra godt på deg! Håper alt ordner seg til det beste og at mini er i magen til september!

Takk for fint svar ❤️
Jeg er faktisk ikke så bekymret, jeg ringte inn til føden for å få litt råd med tanke på at jeg går på penicillin pga UVI , var forberedt på å blir henvist til fastlegen/jordmor imorgen, istedet så ville de ha meg inn for kontroll, og når jeg kommer inn så får jeg vite at jeg skal legges inn... Ble sjokkert, men tror jeg hadde hatt en annen magefølelse dersom noe var på gang :) men selvfølgelig tenker man på det når det står en jordmor, en lege og en overlege og ser på undersøkelsen for å se hvordan ting ser ut...
Jeg skjønner hva du mener! Var selv innlagt... Utrolig kjedelig, men bedre at de har deg under kontroll :D

Ingen erfaring, men veldig bra de passer på deg :) Håper ting roer seg fort igjen :)

Hvordan går det? Håper det går bra! :)
Jeg får heldigvis komme hjem igjen, men jeg skal ta ting med ro og blir sykemeldt... Ting var likt som igår så det var stabilt :)

Godt å høre :)
Viktig at du får slappet av og tatt det med ro :)

Godt å vite det går bra! Kan ofte være skremmende med sykehusinnleggelse! Holdt på selv med det i forrige svangerskap. Så nå får du kose deg på soffan og ta det med ro :)

Godt du får komme hjem å slappe av :) Satser på den lille holder seg der til september nå.

Så godt å høre at alt var fint :Heartpink :Heartpink

Back
Topp