Da satt jeg her da....

Kluten

Glad i forumet
Bekkenløsningen er de siste dagene blitt så mye verre at jeg ikke klarer å gå.. Skal jeg på do, må jeg gå i god tid, for bruker 10 minutter på turen:) Noen andre med lik erfaring? Eller noen som vet hva årsaken kan være? Kan det være det at babyen har snudd seg, og kanskje festet seg? Ble akutt mye verre i går, og verker i symfysen konstant:(

Huff da! Hørtes ikke så godt ut nei, har kanskje ikke opplevd en så drastisk endring selv - men mener bestemt at det kan variere sterkt fra dag til dag - hvertfall gjør det så hos meg...

Fra og ha skikkelig "løs" og vond symfyse og /eller sacralbein en dag, eller to... Til å ha en super dag, eller to - der jeg omtrent ikke kjenner NOE! Har jo litt betydning hvor mye jeg har utført av fysisk arbeid, men det er heller ikke alltid det har noen sammenheng føler jeg..
Jeg synes nesten det virker mer stabilt i bekkenområdet nå som magen har blitt stor faktisk.. I dag var jeg ute med barna, og gikk tur - bar den 14 kg tunge 2-åringen et LITE stykke - uten problem, fikk kynnerer da - men ikke noe ellers i rygg/BEKKEN..

Vi får håpe det går over hos deg også, jeg var skikkelig ille for en ukes tid siden, kjente godt på utsiden hvor løst symfysebeinet var... Nå er det som sagt litt "fastere" - men det skal jo være litt løst.. Ellers blir det vanskelig å føde :-)

Tidligere har det vært ganske variabelt hos meg også. Fra nesten ingenting til ganske så ille.
Men jeg har kunnet sett sammenheng i det da. Aktivitet=mye vondt, mindre aktivitet= lite vondt. Men gangproblemer har jeg hatt siden jeg fikk diagnosen i uke 14.
Sist jeg var hos fysio, begynte hun å snakke om krykker, men vi ble enige om å se det an en liten stund til.. Men nå er det ikke krykker som kan hjelpe her, heller rullestol.. Men det er ikke så rullestolvennlig hus jeg bor i akkurat:)
Hvordan fødselen blir, tør jeg ikke tenke på en gang.. Noen som tidligere har født med kraftig bekkenløsning?
Jeg har absolutt ingen erfaring med dette, sist svangerskap var uten bekkensmerter.

Back
Topp