Da ringte jeg St. Olavs i dag...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Som avtalt ringte jeg St .Olavs i dag for å få svarene på blodprøvene før ferien....
Man nei da de får jeg ikke, legen hadde ikke tid å se på svarene, så må pent vente til høsten bare for å få svar.... Ble litt satt ut nå som de først hadde lovet det.... Men dessverre får jeg ikke gjort noe med det[&:] 
Tenk bare en telefonlinje i mellom...... Ja ja bare å heve hodet, smøre seg med tålmodighet og vente spendt til høsten da....

Så utrulig kjedli då [&:] Ja du får smøra deg med tålmodighet og nyta sommaren i mellomtida[:)]

Såpass, da tror jeg faktisk jeg hadde reagert litt for og si det sånn. Det tar vel ikke så lang tid og se på noen papirer [:'(] 

fy søren det var dårlig gjort[&:][&:][&:]syns du hadde vente lenge nok[&:]

Ja jeg og synes jeg har ventet lenge nok nå, men det blir dessverre sånn.... Ikke noe jeg får gjort noe med[:)] Så da er det bare å forberede seg på at det ikke skjer noe før i januar[&:] Da er det faktisk et år siden vi ble henvist og på den tiden har jeg kun tatt 3 blodprøver[&:] Jaja den som venter på noe godt[:)][:)]

Huff, dette her tar virkelig tid for dere altså! Jeg skjønner ikke hvor du tar tålmodigheten din fra! Hadde sikkert krøpet gjennom telefonrøret og krevd svar jeg[8D] 

Å gubba kor kjedelig..[&o][&o][&o] syns det var veldig veldig dumt gjort av de..[:'(]

Jaja, satser på at det går snart til høsten, i mellom tiden får dere kooos dere i sommer!![:)]

Takk alle sammen og ja vi skal nyte sommeren og starte med nytt mot fra høsten av[:)][:)][:)] Heldigvis har jeg ferie sent i år, så da går sommeren fortere[:)][:)][:)] Ble veldig skuffet i går når jeg ikke fikk noe svar, men det kommer seg vel[:)] En gang er det vel vår tur og[:)] Selv om det er mange her inne som nok er før oss i "køen" egentlig[:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

det er jo litt dårlig syns jeg [&:] når de først har sagt at du skal få svar og så må du vente sååå lenge[&:] uffameg

Back
Topp