Da reiser vi snart :)

jøsses, er hele flyttelasset klart da? Er jo mye greier å ha med seg i tillegg til to små barn :eek: ;)

Oi, så spennende!! Tipper du gleder deg en hel masse!!:D
Holder du babytreff der nede også kanskje? Hoho. ;)

Oi, allerede?:) Så spennende:) har dere solgt mye av det dere har hatt her eller skal dere ha med dere det nedover?:)

Riktig god tur og lykke til :)

Så spennende!!God tur med,og masse lykke til med den nye tilværelsen:-)

Masse lykke til og riktig god tur:-)

Takk :)
Vi eier leiliheten her,så skal leie den ut etter hvert. Pappa flytter møbler da :)
Men,kommer nok oppover etter hvert,med bil å henter private ting :D
Åjaaa,barn under 2 år,får ikke egen bagasje. Kan love deg jeg har heftig overvekt!
80kr pr ekstra kg overvekt....Kjipt,men må det.....
Mye å huske :(

Holder dere oppdatert etter hvert jeg :D
Ha det fint så lenge jenter :D

God reise:-)

Takk :)
Vi eier leiliheten her,så skal leie den ut etter hvert. Pappa flytter møbler da :)
Men,kommer nok oppover etter hvert,med bil å henter private ting :D
Åjaaa,barn under 2 år,får ikke egen bagasje. Kan love deg jeg har heftig overvekt!
80kr pr ekstra kg overvekt....Kjipt,men må det.....
Mye å huske :(

Holder dere oppdatert etter hvert jeg :D
Ha det fint så lenge jenter :D
Selv om jeg er kjempeglad på dine vegne og ikke kjenner deg personlig, så sitter jeg her og syns det er litt vemodig at du skal reise. Teite meg.. :p God tur til deg og barna!! :)

Satser på at du blir lei varmen, og trenger ferie om ikke så lenge, sånn at du tar deg en tur til mamma'n din :p

Selv om jeg er kjempeglad på dine vegne og ikke kjenner deg personlig, så sitter jeg her og syns det er litt vemodig at du skal reise. Teite meg.. :p God tur til deg og barna!! :)
Samme her!
Håper dere får nett så vi får høre hvordan det går :)

Back
Topp