Da reiser jeg...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
...til Edinburgh!

Etter jobb i dag blir det jobbseminar i Edinburgh! Er spent på å reise. Ble litt nervøs da HønseLovisa bestemte seg for å føde... Tenk om ting starter i Skottland liksom!? Men jeg er bare 32 uker på vei i dag, så det burde gå helt fint!

Noen som har tips til butikker eller kafeer i Edinburgh sentrum? Hotellet ligger svært sentralt, så var visst bare å tusle ut døra så hadde man "alt" rundt seg.

Hehe, ja det hadde tatt seg ut å føde i Skottland :P Har aldri vært der, så har ikke noe tips. Men ønsker deg en god tur, :)

Åh, masse kjekke babybutikker å shoppe i ! Håper du får tid til det også :)

Åh, masse kjekke babybutikker å shoppe i ! Håper du får tid til det også :)
Ja, det var det jeg tenkte! Må jo handle litt babytøy i utlandet når man først er der ;) Storebror ønsket seg en blå bil, så får vel se om jeg finner det :)

Husk varm jakke - det er suuuurt i Skottland på denne tiden av året :) Har bare vært i Glasgow, men kos deg med kafé og shopping :D

God tur! Det skal gå fint med reisen, skal du se :) Husk å drikke mye og ikke sitte helt stille, selv om flyturen er kort.
Har ingen tips, men kos deg masse!

Så deilig det høres ut med en "ferie" nå :) Kos deg masse !

Titter inn fra Juli 2013 :)

The Dome anbefales på det sterkeste! Fantastisk koselig og veldig bra mat :) Ligger sentralt.

God tur!

Back
Topp