da reiser jeg på kk

mormarion

Gift med forumet
for å snakke med fødselslege om videre løp!! er sååå spent!! så skal de måle lillegutt! håper han er en skikkelig blubbe, for jeg orker snart ikke mer :( i går hadde jeg og sambo vår kanskje siste date på lenge! reiste til byn (proppa i smertestillende) spiste på fridays og koooste oss!! var så deilig! åååå.. jeg håper bare jeg treffer på den "rette" legen altså!!

åh herregud - nå skremte du meg (første som fløy inn i hodet mitt nå, var åh nei, nå igjen???)

Men da må du jo bare kose deg - håper riktig lege er på plass og husk å oppdatere når du er hjemme igjen, snuppa!!
Godt du og mannen fikk litt alene/voksen/kjæreste - kosetid i går, plutselig er dere travelt opptatt med helt andre ting[;)]

Lykke til!!!

Lykke til, du møter nok en snill lege...

Masse lykke til i dag, håper det går din vei nå. Krysser fingrene for at prinsen har blitt god og rund.[:D]
Så deilig at dere fikk litt kjæreste tid i går det kan dere leve på en stund for det kan kanskje bli en stund til neste gang.[;)]

LYKKE TIL![:D][:D][:D]

Masse lykke til. Håper du treffer en lege som faktisk kan forstå deg og se hvordan du har det, og hva du gjennomgår. Og at alt er bra, at lille har lagt mye på seg[;)]

håper jeg møter en snill lege! er sååå mange idioter der oppe!!

Kjempmasse lykke til!![:)] Håper det går bra i dag, at lille har vokst seg stor og at dere møter forståelsesfulle leger!! Skal krysse alt, og tenke masse på dere!!! Spent på oppdatering!!

lykke til[:)] håpe det går som du vill og at lisjen har vokst seg stor og sterk[:)]

ORIGINAL: Ljiljana

Masse lykke til. Håper du treffer en lege som faktisk kan forstå deg og se hvordan du har det, og hva du gjennomgår. Og at alt er bra, at lille har lagt mye på seg[;)]

Lykke til [:)]
Godt dere fikk kosa dere litt i går. [;)]

Masse lykketil!!

Masse lykke til[:D] du treffer sikkert en hyggelig og forståelsesfull lege!
Godt dere fikk litt alenetid, det er viktig[;)]

klemm

lykke til! håper på d beste[:)]
bra du hadde en fin kjærestekveld!
venter i spenning på oppdatering[;)]

Lykke masse til snupp!! Fortell åssen det gikk når du evt er kommet hem da [:)]

lykke til! [:)][:)][:)]

Lykke til idag! :)

Håper du treffer på riktig lege, og håper lillegutt i magen er stor og godt utviklet! :)

Så utrolig koselig at du og mannen fikk litt alenetid utenfor sykehuset! :) Hi-hi.. måtte flire litt, syntes jeg så deg sitte der, svevende på masse smertestillende... uff... ;)

KLEM

Back
Topp