Da prøver vi

catie

Andre møte med forumet
Hei! Da skriver jeg mitt første innlegg her på babyverden. Jeg begynner i 100 % fast jobb om et par uker og mannen min har allerede 100% stilling. Vi bor i leilighet og har grei økonomi. Nå ønsker vi å prøve å få barn [:)]
Vi er i 25 og 26 og vi tenker å prøve på en vårbaby. Vi prøvde i høst (1 prøveperiode)på å få barn også, men pga plutselig usikkerhet i jobbene valgte vi å sette det på vent mens ting stabiliserte seg karrieremessig.

Hadde vært veldig koselig å komme i kontakt med andre i tilnærmet samme situasjon, gjerne i Oslo-området [:)]

Da er vi enda nærmere å begynne å prøve på å få barn.. Først og fremst venter jeg på at mensen skal komme og vi kan begynne PP1. Forventet mens er 24.mars dersom denne syklusen er på 30 dager (som sist).
Hadde vært veldig fint å få litt tips til hvordan bli gravid raskt og med høyere sannsynlighet for en fulltreffer i starten ;)

ORIGINAL: Silvestris

gratulerer med dagbok og lykke til med prøvingen!! [:D]

Hei!
Jeg er også ny her inne..

Ønsker dere lykke til med prøvingen![:)]

kjempe koselig med svar :)

Nå har vi begynt og vi har sex annenhver dag.. Burde hatt eggløsning rundt 6.april, men testet på strips i flere dager i forveien og t.o.m. 7.april, men ingen positive resultat.... så nå lurer jeg på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt denne syklusen.. hm.

Er det mulig å ha eggløsning en syklus uten at det slår ut på eggløsningstestene?

Lykke til og tvi,tvi...
..fra en streber..

Back
Topp