Da passer ikke ringer og sko lenger

Sheherasade2017

Glad i forumet
Har gradvis merket at ringene begynner å bli trangere, men nå må jeg rett og slett bare ta dem av. Gifteringen måtte jeg ta av forrige uke, men nå må nok forlovelsesringen av også. Spesielt ille var det på torsdag etter at jeg lå i solen noen timer, da jeg merket at fingrene plutselig var ganske hovne! Dessuten har sko begynt å bli trangere, og jeg må ta ut såler og hælkapper jeg tidligere har lagt inn i de som er litt store.

Dette er jo vanlig, og visstnok spesielt på varme dager, men trodde ikke det skulle komme så tidlig. Det kan nok også relateres til at jeg har vært så innmari tørst i det siste (Nå ja, det kan vel komme litt av alle kiloene jeg har lagt på meg også, he-he).

https://www.fitpregnancy.com/pregnancy/labor-delivery/ask-labor-nurse/puffy-feet-swollen-hands

Noen andre som har merket dette enda?

Har gradvis merket at ringene begynner å bli trangere, men nå må jeg rett og slett bare ta dem av. Gifteringen måtte jeg ta av forrige uke, men nå må nok forlovelsesringen av også. Spesielt ille var det på torsdag etter at jeg lå i solen noen timer, da jeg merket at fingrene plutselig var ganske hovne! Dessuten har sko begynt å bli trangere, og jeg må ta ut såler og hælkapper jeg tidligere har lagt inn i de som er litt store.

Dette er jo vanlig, og visstnok spesielt på varme dager, men trodde ikke det skulle komme så tidlig. Det kan nok også relateres til at jeg har vært så innmari tørst i det siste (Nå ja, det kan vel komme litt av alle kiloene jeg har lagt på meg også, he-he).

https://www.fitpregnancy.com/pregnancy/labor-delivery/ask-labor-nurse/puffy-feet-swollen-hands

Noen andre som har merket dette enda?

Sniker fra januar:) jeg har også merket det! Ser merker etter sokker og ser ikke ankelkulene på varme dager! Trodde heller ikke det skulle komme så tidlig! Er 16+0 i dag, men vil tro det er varmen som gjør det verre!

Begynner å merke det her og, dessverre. Slet en del med det forrige gang, og med termin midt på sommeren, var det skikkelig ille den siste tiden. Reagerer mye på varme, så er ikke mye ute de varmeste dagene.

Ellers vil jeg anbefale å heve føttene når du sover, drikke mye vann, og smøre deg ofte med krem (føltes nesten ut som om jeg "smørte" vannet utover) :)

Fingeren jegbhsr forlovelsesringen på er litt større enn den på andre hånda pga et gammel bruddskader, så den må jeg ha på andre hånden nå. Utenom det har jeg ikke merket noe før de siste to dagene, så regner med det er varmen. Var lite plaget med det sist (termin februar) så krysser fingrene for at det gir seg når varmen forsvinner:)

Gifteringen min går snart av den også og på halskjede. Sist gang ventet jeg nesten litt for lenge og fikk en kamp om å få av ringen:hilarious: det skal ikke skje nå. :hilarious:

Back
Topp