Da melder jeg mer ut:(

Groer

Gift med forumet
Da har jeg ikke mere håp igjen. Blødd nå siden forrige søndag og det øker. Tatt blodprøve nr 2 i dag for å måle HCG, så får endelig svar på onsdag. Men tok en test i dag, og den var negativ.
Masse lykke til alle sammen med svangerskapet og en lite nurk til sommeren:happy:

Da har jeg ikke mere håp igjen. Blødd nå siden forrige søndag og det øker. Tatt blodprøve nr 2 i dag for å måle HCG, så får endelig svar på onsdag. Men tok en test i dag, og den var negativ.
Masse lykke til alle sammen med svangerskapet og en lite nurk til sommeren:happy:
Uff, dette var virkelig triste nyheter :( Er det graviditetstest du tok idag eller?
Håper du blir fort gravid igjen om det er ønskelig for deg. Det er fortsatt ikke for sent å få lite nurk til sommeren <3
Full medfølelse. Blør selv nå og skal inn på UL om to timers tid. Frykter det samme som deg, og håper ikke jeg må gi samme beskjed her inne om 3 timer. :(

<3 <3 <3 og gode klemmer til deg.

Huff så trist! :( Føler med deg. Håper det går bra etter omstendighetene. Lykke til videre :)

Det var trist. Håper det går bra med dere. Sender en klem. :Heartred

Så synd da, krysser fingrene for at det klaffer neste gang!

Klemmer til deg :hug003

Masse lykke til videre kjære deg! klem! :Heartbigred

Uff, det var ikke noe særlig lesning. Krysser det som krysses kan for at det går lettere neste gang.

Så kjedelig:( masse lykke til videre:Heartred

Det var veldig trist å høre

Klemmer til deg Trist å høre. Er i samme situasjon selv.. blødd litt på lørdag og søndag, har ingen gravidsymptomer. Så har mista troa på at dette går bra. Framskyndet tidlig ul til i morgen, så får vell svare da

Back
Topp