Da melder jeg meg ut..

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Jajja, så ble det ingen baby denne gang, etter 4 uker med blødninger kom det jeg er ganske sikker på at er fostersekken ut i dag 10+1..

Får bare se fremover, dere som har mistet før, hvor lenge blødde dere etter at fosteret var ute og når ble dere gravid igjen?

Jajja, så ble det ingen baby denne gang, etter 4 uker med blødninger kom det jeg er ganske sikker på at er fostersekken ut i dag 10+1..

Får bare se fremover, dere som har mistet før, hvor lenge blødde dere etter at fosteret var ute og når ble dere gravid igjen?
Uff så fælt:(

Jeg ble gravid etter første mens.:Heartred

Huff. Så trist å høre ❤️ Masse lykke til videre ❤️ Jeg ble gravid veldig fort etter jeg mistet. Typ første eller andre el. Husker ikke helt. Håper en ny spire klorer seg fast snart❤️

Huff. Så trist å høre ❤️ Masse lykke til videre ❤️ Jeg ble gravid veldig fort etter jeg mistet. Typ første eller andre el. Husker ikke helt. Håper en ny spire klorer seg fast snart❤️

godt å høre at det har sittet raskt hos flere av dere! Satser på at det samme gjelder for meg! Litt kjedelig når man har gått å håpt i lengste laget, men må jo bare ta det som det er å håpe at det går bedre meste gang

Huff da, jeg mistet på samme tidspunkt i sommer. Blødde litt lengre enn en normal mens etterpå, og ble gravid igjen nå, ca 6 mnd etter (fant ut at jeg var gravid på termindato til den vi mistet).

Lykke til :Heartred

Ånei så trist å høre.. sender deg en stooor klem❤️❤️ Jeg er nesten ferdig å blø nå 12 dager etter SA i uke 9

❤️❤️

Det er veldig trist å høre etter at man har kommet så langt.. Sender store klemmer ❤️

Sniker fra november, jeg var gravid med termin i oktober men mistet i uke 6.
Ble gravid før ny menstruasjon. Starter å blø 3 februar og sluttet å blø 16. Fikk positiv eggløsningstest 23.

Så leit å høre at du mistet, håpe det klaffer igjen like fort for deg også:Heartpink

Back
Topp