Da melder jeg meg inn i denne gruppen.

agni*

Blir kjent med forumet
Hei.
Fant i dag morges ut at jeg var gravid.
Jeg hadde en SA i mars, og da kjente jeg litt på frykten av å bli gravid igjen. Derfor var jeg usikker på om jeg hadde lyst til dette, da jeg allerede har to fra før av.
Jeg tenkte at jeg skulle ta en vurdering når jeg fikk mensen igjen om jeg skulle begynne på pillen igjen. Men jeg fikk aldri mensen. For tre uker siden tok jeg en test fordi jeg skulle ta noen glass vin med noen på jobben, den viste negativt. Den 18 april kjente jeg tegn på at jeg hadde EL ( ømme pupper), og jeg tenkte da at det var en del dager siden jeg hadde hatt samleie, så da var jeg sikkert på at jeg klarte å styre unna denne gangen. forgje helg var jeg på fest og drakk meg brisen, fordi jeg var jo sikker på at jeg ikke hadde blitt gravid denne gangen. Men mensen dukket ikke opp denne uken, og testen viste klart positiv! Nå er jeg jo utrulig bekymret for mine alkoholinntak forgje fredag:( tenk om jeg har skadet fostert.... Jeg har to fødsler bak meg, en dårlig erfaring og en fin. Så de er grunnen til min bekymring.

Det var min utblåsning i dag. Måtte bare dele det med noen;) nå håper jeg bare at alt går fint, svangerskap, frisk unge og fin fødsel:)

Det blir kjekt å bli kjent med dere.

Gratulerer og velkommen hit!

Drakk alkohol noen dager før positiv test med gutten min, og fortalte da legen om mine bekymringer.
Han sa det at det ikke har noe å si så tidlig, blant annet fordi man ikke deler blodomløp før etter noen uker.. Så du skal ikke bekymre deg for det :)
Skjønner at det er vanskelig etter en SA. Hadde selv en i november. Men jeg tenker litt som så at det nytter ikke å ta sorgene på forskudd. Heller skikkelig lei seg når det først skjer, enn smånærvøs og usikker når jeg egentlig burde glede meg over graviditeten :)
Dette skal gå bra! Vi klarer det sammen.. Mange klemmer :Heartred

Gratulerer og velkommen hit!

Drakk alkohol noen dager før positiv test med gutten min, og fortalte da legen om mine bekymringer.
Han sa det at det ikke har noe å si så tidlig, blant annet fordi man ikke deler blodomløp før etter noen uker.. Så du skal ikke bekymre deg for det :)
Skjønner at det er vanskelig etter en SA. Hadde selv en i november. Men jeg tenker litt som så at det nytter ikke å ta sorgene på forskudd. Heller skikkelig lei seg når det først skjer, enn smånærvøs og usikker når jeg egentlig burde glede meg over graviditeten :)
Dette skal gå bra! Vi klarer det sammen.. Mange klemmer :Heartred

Takk for trøstende ord:) Jeg er vel mest redd for fødelsen. Off, jeg må slutte å henge meg opp i skrekkhistoriene.
Klem

Gratulerer, og velkommen hit. :) Med alkoholinntak forrige helg er det ikke sikkert egget hadde festet seg engang, så det har neppe noen innvirkning. :)

Gratulerer og velkommen :-)

Takk for fine ord og gratulasjoner:) Eg er veldig svingende i følsene her:( håper jeg klarer å snu den negative tankegangen min...

Back
Topp