Da melder jeg meg inn her!

JeanetteB

Glad i forumet
Jeg kan nesten ikke tro det jeg!Har hatt alle tegnene, men trodde virkelig at mensen var på vei! Så happy!!!!! Har ikke vært noe særlig aktiv her inne, for har ikke ville skape forhåpninger for meg selv.
Har hatt 2 SA før og har vært så redd for å ikke kunne bli gravid igjen. Så nå håper jeg spiren holder seg der inne en god stund [:D]
Håper mange flere følger etter! [:D]
 
GRATULERER SÅ MASSE! [:D]
 
Tusen takk alle sammen[:)] Går rundt i min egen verden nå jeg. Har lyst å fortelle det til alle, men vet jo at jeg ikke bør det.
 
gratulerer så mye[;)]da er vi to her inne[:D]er det ikke gøy?håper den sitter til det er på tide og komme ut[:D]
 
gratulerer så mye..håper alt går bra..krysser for deg[:)]neste uke vil jeg også hit..hehe
 
Oi gratulere så masse [:D]
Håper spiren sitter i 9 mnd.
Jeg VIL også ha positiv test, men må nok vente en uke til før jeg tester.
Testa du når du var 3+5??
 
grattis!!
går ann å teste postivt så tidlig ja! da kanskje jeg hører til her jeg også, og ikke des[:)]
 
ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

Gratulerer så masse med spiren. håper den binder seg fast og ikke kommer ut igjen før om Leeeeeeeeeeeeeenge[:D]
 
Jeg hadde ikm i dag, så jeg testet i dag tidig.
Vet ikke helt om den er helt rett den tickeren jeg har, har ikke helt satt meg inn i det. I følge bv er jeg 4 uker på vei. Må inrømme at jeg ikke har helt peilingen på dette her..hehe
Har ifølge bv termin 2 januar.
 
ORIGINAL: tiriltunge

gratulerer så mye[;)]da er vi to her inne[:D]er det ikke gøy?håper den sitter til det er på tide og komme ut[:D]



Gratulerer så masse du også! Ja det er kjempe gøy! Har gått rundt å surret i hele dag, ikke klart å gjøre noe fornuftig!
 
Back
Topp