Da melder jeg meg inn her :)

Lucy2018

Betatt av forumet
Junilykke2018
IMG_1668.JPG Hei :)

Da kommer jeg inn hit, 4+6 idag.

Vært litt usikker på om jeg ville være med på noe forum denne gangen, da jeg ble veldig stresset sist gang med alle som falt fra underveis. Men så er det jo så hyggelig å ha et sted å lufte alle tanker rundt svangerskapet og tiden som venter.

Jeg er forresten 31 år og er gravid med nr. 2 :)

Gratulerer, og hjertelig velkommen :D
Kjønner hva du mener, men kom frem til at jeg bare måtte ha et sted, og babble om graviditeten :P
Ikke minst så er det fint, og bli kjent med nye på godt , og vondt.
Om det blir formye så må du bare holde deg borte litt til du har kommet lenger på vei.
Og føler deg tryggere på at det skal gå bra :D
Det har jeg gjort noen ganger :p

Gratulerer, og hjertelig velkommen :D
Kjønner hva du mener, men kom frem til at jeg bare måtte ha et sted, og babble om graviditeten :p
Ikke minst så er det fint, og bli kjent med nye på godt , og vondt.
Om det blir formye så må du bare holde deg borte litt til du har kommet lenger på vei.
Og føler deg tryggere på at det skal gå bra :D
Det har jeg gjort noen ganger :p

Tusen takk :D
Ja, det har du helt rett :)

Gratulerer så mye med sommerspiren i magen :)

Forstår godt bekymringene dine. Det er jo realiteten at 20% faller fra. Men skulle man være så uheldig selv så har man god støtte og hjelp i de som er her inne.

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :) man kan iblant bli mer bekymret av forum, men så er det veldig godt å kunne stille spørsmål og prate med andre i samme situasjon likevel :)

Gratulerer og velkommen :D Velg litt hva du leser, det gjør jeg, så tar jeg ikke de trådene som gir meg mest ekstra bekymringer. Håper, håper det vil gå bra for deg, lykke til! :Heartbigred

Gratulerer[emoji173]️

Back
Topp