Da melder jeg meg inn her!

fjær

Oktober 2013
Siden tulla ikke ville ut i september så flyttes vi nå offisielt over til dere i oktober! :)
Forje natt var slitsom med modningsrier etc, i natt sov jeg som en stein! Kun opp på do 1 gang!!
Det var godt å få sove godt, men nå sitter jeg her litt furt og utålmodig :/
Tvi tvi for hun snart vil ut!! :)

Henger meg på! Hadde UL termin 22 sept, men min egen termin var 6 oktober så spørs om min stemmer mest! Sitter her i alle fall like gravid enda :p Blir startet opp på torsdag, så no er det uansett ikkje lenge til :)
Når hadde du termin?

Henger meg på! Hadde UL termin 22 sept, men min egen termin var 6 oktober så spørs om min stemmer mest! Sitter her i alle fall like gravid enda :p Blir startet opp på torsdag, så no er det uansett ikkje lenge til :)
Når hadde du termin?
Jeg hadde termin lørdag 28.sept!! Så er "bare 3 dager over.. ;) lenge nok for meg, hihi :p
Spennende med igangsetting! Lykke til!! :) 2 dager igjen!
Jeg skal til jordmor i morgen(håper ikke), da blir det vel videre tlf til sykehus for overtidskontroll osv..

Velkommen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

velkommen :)

Velkommen begge to :) Får håpe de små kommer seg ut snart :)

velkommen begge to :-) krysser fingrene for at dere har nurkene i armene snart :-)

Takk alle sammen! Subber rundt her hjemme og kjenner etter tegn på kroppen etter fødsel :p hehe

Velkommen begge to :)

Velkommen inn hit ;)!! Håper det skjer noe snart da!

:welcome
Ikke mange dagene igjen uansett for dere da! Lykke til når noe skjer :)

Velkommen skal dere være. Skjønner dere er utålmodig ja, men nå kommer de snart og oktober barn blir det :)

Velkommen! Hadde også termin på lørdag, men menstermin 2. oktober. Vi får bare sitte hjemme å ruge ;)

Back
Topp