Da melder jeg meg inn her :)

Hope.

Flørter med forumet
Hei, 

jeg nå gravid i uke 14 (termin 28.06.12). Jeg og min mann har tidligere slitt med SA, men denne gangen ser det ut til at det skal gå bra :-) Nå tør jeg endelig melde meg inn her og det ser ut til at det er en flott gjeng her inne.

Vi skal på ultralyd 12. januar og er da 16+2. Gleder oss masse. Har allerede sett den lille spiren ved flere anledninger. Vi har sett hjerteslag, bevegelser, spark og boksing, men fremdeles er det like stas med ul. Føler meg 10 kg lettere når jeg vet alt er i orden. Gleder meg til å kunne kjenne spark, og være sikker på at alt er bra der inne.

Håper dere har hatt en fin jul så langt, alle sammen. Gleder meg masse til å dele denne flotte tiden med dere. 

Romjulsklem fra meg.

Så koselig  Blir så rørt av å høre at dere har slitt med SA men at spiren sitter nå! Gu så deilig! Ønsker deg velkommen!

Her er vi en god gjeng!  Ikke så lenge til dere skal på UL igjen da - spennende  Kanskje dere får vite kjønn også da, om dere vil Håper du får et fiiiiint svangerskap som du bare kan nyte til det fulle!

Tusen takk for det :D

Ja, vi vil vite kjønnet om det er mulig. Er greit av praktiske årsaker :)

Hittil har svangerskapet vært litt slitsomt. Hengt rundt doskålen hver eneste dag, og fått inn minimalt med mat, men heldigvis har det vært en del bedre siste uken. Kun kastet opp 2 ganger!! :D Jeg tenker at jeg er så glad for at bebis endelig sitter fast, så lenge den har det bra der inne skal alltids jeg overleve litt oppkast :D

Håper du også får et fint svangerskap :D

Velkommen hit!! 

Så godt at den lille spiren har klamret seg fast denne gangen da!!! Håper du snart blir i bedre form, og at du får nyte svangerskapet mest mulig! 

Velkommen hit! Og gratulerer så mye med spiren, det må være ubeskrivelig deilig nå den endelig sitter! :) Håper formen din blir bedre etterhvert nå, slik at du kan nyte svangerskapet til det fulle :) Jeg har også vært veldig kvalm og i dårlig form, men rundt uke 15 ble den plutselig betydelig bedre, så det er håp :D

Velkommen hit til oss!! Er så koslige å se at det fortsatt kommer inn nye på forumet, nå er vi en god gjeng!:)

Masse lykke til videre i svangerskapet!

Tusen takk, alle sammen! Kjempekoselig å være her :D Gleder meg til å lese deres opplevelser og dele mine med dere. Ha en fin kveld. :D

Gratulere med nurket i magen!!! :) Så herlig at spiren endelig satt!! Og velkommen hit...jeg har nettopp blitt aktiv her selv også:)

lillehjertenr2 skrev:
Gratulere med nurket i magen!!! :) Så herlig at spiren endelig satt!! Og velkommen hit...jeg har nettopp blitt aktiv her selv også:)

Tusen takk! Satser på at alle som er her inne får friske og fine bebiser til sommeren :D

Velkommen hit;o)

Back
Topp