Da melder jeg meg inn her

therese*

Elsker forumet
Tok en test på morgenen i dag og jammen kom det ikke en strek - så da melder jeg meg inn her hos februarsnuppene[:D]

Trenger litt tid til å fordøye dette, men synes det er veldig gøy[:D]

Fra før har jeg en jente som er født i mai 08, og i det svangerskapet slet jeg veldig med bekkenet allerede fra uke 6. Jeg har egentlig gruet meg veldig til å skulle gå gravid igjen, men satser på at det får bedre denne gangen og jeg i hvertfall klarer å fungere i hverdagen [:)]

Nå er det bare å bite tenna sammen å slutte å røyke[8|]

Velkommen hit [;)] og lykke til med både bekkenet og røykesluttet [:D]

Ps, Gratulerer....[8D]

Gratulere så mye[:)]

Håper bekkenet holder seg bedre hvertfall ei god stund til![:)]

Gratulerer så mye!
Kjenner deg igjen fra interiørforumet. Liker bloggen din veldig godt [:)]

[;)]velkommen

Først av alt gratulerer så mye også må jeg si for en utrolig nydelig datter dere har

Håper bekkenplagene holder seg unna lengst mulig(kjente det selv akkurat like før jeg tok testen men nå har det forsvunnet litt igjen, håper det holder seg sånn men tviler på det) og at røyken enkelt lar seg stumpe. Bedre motivasjon skal man i hvert fall lete lenge etter [;)]

Gratulerer så mye med spiren [:)] Og velkommen hit [:)]
Håper du slipper store plager med bekkenet. Hadde plager med det selv med lillegull...

Nyyydelig jente du har [:)][:)]

Gratulere så mye og velkommen inn hit [:D] håper at det går bra med bekkene og røykesluttet [:)]

ORIGINAL: mamma til leah

Gratulere så mye[:)]

Håper bekkenet holder seg bedre hvertfall ei god stund til![:)]

[:D][:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Ps, Gratulerer....[8D]

[:D]

ORIGINAL: Bina

Gratulerer så mye og velkommen inn til oss [:D]

ORIGINAL: theani

Gratulere så mye og velkommen inn hit [:D] håper at det går bra med bekkene og røykesluttet [:)]

Signerer denne:)

ORIGINAL: Rattatai

Gratulerer så mye!
Kjenner deg igjen fra interiørforumet. Liker bloggen din veldig godt [:)]

Det var hyggelig å høre[:D]

ORIGINAL: Prussiluskan

Først av alt gratulerer så mye også må jeg si for en utrolig nydelig datter dere har

Håper bekkenplagene holder seg unna lengst mulig(kjente det selv akkurat like før jeg tok testen men nå har det forsvunnet litt igjen, håper det holder seg sånn men tviler på det) og at røyken enkelt lar seg stumpe. Bedre motivasjon skal man i hvert fall lete lenge etter [;)]

Tusen takk :)

Har kjent litt til bekkenet de siste dagene jeg og, men nå virker det som det er borte igjen.. Satser på at vi klarer oss så lenge som mulig uten for store plager hvertfall [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Ps, Gratulerer....[8D]

Gratulerer så mye og velkommen hit til oss [:D]

Gratulerer så mye [:D]

Gratulerer så mye!! [:D]

Gratulerer[:D]

Back
Topp