Da melder jeg meg inn her hos dere!

lilleloppe

Andre møte med forumet
Trodde liksom barnimagen.no var litt større enn babyverden, men eh nei.. Der er det dødt! Og her skravles det jo som bare det!! Så gøy! Gleder meg til å følge dere! Jeg har termin 22 november, og har en liten gutt på 19 mnd fra før! Dette svangerskapet har vært HELT anderledes enn mitt første(som egentlig var lett som bare det, selv om gutten kom ut og veide 4,7 kilo! :-) 
Denne ganger spyr jeg som bare det, og har egentlig ligget rett ut hele dagen siden uke 6, er nå midt i uke 10. Folk undres over at jeg gidder å holde tellingen på dager og uker i mitt andre svangerskap, men jødemin, her teller vi dager til vi når uke 12, og kvalmen kanskje gir seg!! 

Godt å lese her at det ikke bare er meg som har det forferdeli! :-) Alt blir nok verdt det til slutt skal vi se! :-))) 

Velkommen skal du være =D
Ja her skravler vi som bare det!

Velkommen hit og gratulerer så mye med en liten spire:) 

Vi har forløpig termin på samme dato:) Spennende!! Nå må vi bare holde ut til vi når 12 uker:D:D

Velkommen inn her. :) Teller og dager til 12 uker. Ligger mer eller mindre langflat på sofaen jeg og. Har selv en datter på 19 måneder. :)

Velkommen hit! Morsomt at det kommer til enda fler! :-)

Hei og velkommen!!
Her prates det om alt!
Har en sønn på snar to, og har også et heelt annet svangerskap.. Men omvendt av deg, nå er jeg bare småkvalm hele dagen, sist så spøy jeg i 5 mnd!!!
Vi holder oss her til det har gått minst 37 uker vi =)

Termin dagen før deg. Har også en gutt på 19 mnd! Og denne gang(i motsetning til sist) ligger jeg også langflat, helt tappa for alt! Gleder meg bare til disse dagene blir færre! :)

Back
Topp