Da måtte eg pakke vekk buksene mine :(

Lykkerus

Lykke <3
Fikk ikkje igjenn knappen på noen av boksene mine :/ e jo bare 5+4!!! Tenkte å ta bilde i kveld så dåkke får se :) er nr 4 på 6 år da.. så da popper visst magen fram med en gang :p

Så morsomt med mage:) men kanskje ikke så tidlig:) kroppen er vel i full gravid modus alt:) gleder meg til å se mage bilde:)

Synest i grunn d var litt søtt å få mage <3 iallefall når vekta er den samme :p

Ja,bilde <3

Jeg har også merka at buksene mine begynner å bli litt trange.

Kjøpte meg noen fine haremsbukseaktige bukser på Cubus i går. Lett og ledig.. Ooooog med strikk i livet :D:D;);)

jeg merker også buksene har blitt stramme..! å min vekt har gått litt ned i tillegg.. så var ikke helt forberedt på det nei.. men ser ikke noen kul da, er bare blitt større.. er 7+1 :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Prøvde å legge ut bilde no.. funka d??

Vedlegg

• 1358860108657.jpg
    1358860108657.jpg
    34,2 KB · Visninger: 74
Fine magen <3

Jeg venter også nr 4, men for meg er det på nesten 8år da ;) Men magen har ikke kommet enda, ivertfall ikke synlig :( Men samboeren min mener at han kan kjenne det når jeg ligger :P Selv er jeg usikker... Er ikke magen min langt nedi bekkenet enda?? Er 7+5 ;)

Så fin mage:)

Veldig fin mage! :)

Og litt godt å høre at det bare ikke er jeg som merker at ting begynner å bli trangt.. Er jo bare 8+2, så føler den ikke burde være så stor enda. :p

Er 8 uker i morgen, og på vei med nr 2 og nå de siste dagene syns jeg liksom jeg brått har fått litt mage. Må vell strax leite opp stor-magebuksene mine da :) Hadde så håpet at vi skulle kunne skjule det til uke 12, men det ser ut til at den planen går rett i vasken.

fine magen :) om 1 mnd så er det plutselig mage på alle oss ;)

velkommen i klubben. pakka vekk buksene en etter en.. magen står som ei tromme :P

Jeg har vært så dårlig og gått ned i vekt, så her er buksene blitt for store til meg. Jeg har et håp om å klare å skjule det til ordinær ultralyd, og det ser jo lovende ut foreløpig ;)

Back
Topp