Da må jeg si takk for meg, ønsker dere alle lykke til videre❤️

Juniivfspire

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Var på ultralyd i dag 8+4. Både jeg og gynekolog var gira og hadde store forhåpninger etter å ha begynt på blodfortynnende medisiner for å minske sjansen for abort. Skuffelsen var stor for oss begge da hun ikke så at det var blodtilførsel til embryo og ikke fant noe hjerteslag. Spiren ble målt til ca 8 uker så det har skjedd nylig. Ønsker dere masse lykke til videre og kos dere med graviditeten❤️
 
Uff så trist å lese :Heartred håper dere har fine folk rundt dere som tar litt hensyn til dere nå, og at det går bra neste gang!
 
Så uendelig trist❤️ Ønsker deg masse lykke til videre og håper dere lykkes snart
 
Så utrolig trist!! Godt å høre at du har et godt støtteapparat! God klem:Heartred
 
Neiånei så trist :sad010 håper du har god støtte rundt deg nå , og at du fort er på vei med en terminspire igjen , når du har fått dette litt på avstand:Heartred god klem til deg:Heartred
 
Ånei.. Dette var trist å lese.. :(
Får du videre oppfølging fra gynekolog /eller sykehus nå fremover? Godt å høre din mor kom for å ta seg av deg❤️ ønsker deg lykke til videre.
 
Å nei så trist:(
Hvor langt var du da du begynte på blodfortynnende? Er utsatt for at det samme skal skje med meg
 
Så trist....:(
 
Uff, så trist. :( Lykke til videre.

Hadde du vært på ultralyd tidligere også?
 
Å nei så leit. Uff så godt at moren din kunne komme og være med deg..
 
Back
Topp