Da må jeg og liste meg ut herfra :(

GlaJenta88

Elsker forumet
Da ser det ut til det hele er over for min del :( Skulle ta den digitale med ukeindikator med håp og forventning om en fin 3+ da jeg er 5 + 4 idag.. men den viste "ikke gravid". I samme øyeblikk begynte jeg å blø :( Så det har sikkert vært over en stund, siden hcgnivået allerede er så lavt at testen ikke slo ut. Det "merkelige" er jo alle de sterke symptomene - sliter fortsatt med bekkenet og kastet opp i natt. Så hvis alt det skyldes noe annet må det nesten sjekkes ut av lege. Tenkte å ringe så fort kontoret åpner, men mest sannsynlig må jeg vente til nyåret. Jeg har hatt feber de siste dagene også, men det har jeg gitt forkjølelsen skylda for. Får bare høre hva legen sier..

Ønsker dere masse, masse lykke til alle her inne! Dere blir til september alle som en :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Huff! Kjempe trist!!! Sender deg klemmer!!!
 
Nei, så trist. Veldig nervøs selv, siden jeg mistet sist. Så blir godt å få en prat med lege og en test der i dag. Lykke til videre :)
 
Så trist :( Hormonene kan nok fortsatt jage litt selv om HCG er lav, men det vil nok bedre seg raskt. Håper det går bra med deg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:( :( :(

Uff og uff og nei og nei. Vondt inni meg.
 
ånei så trist.. Huff, masse klemmer til deg!
 
Uff, så kjedelig! Kanskje greit å få sjekka at alt et ok når du har feber ja... Lykke til!


---—–-
 
Så trist, er så redd for at noe sånt skal skje jeg også =(
 
Ånei så trist :/ krysser fingrene for at spiren sitter snart og at den sitter hele veien neste gang! God klem <3
 
Så ikke før nå at du hadde feber. Det er en liten sjanse for at feberen kan skyldes rester i livmora, dette må du få sjekket så fort som mulig. Ettersom det er så kort tid siden så er det nok mest sannsynlig forkjølelsen, men best å få sjekket det opp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Å nei!! Nå ble jeg virkelig trist :( håper du kommer raskt i kontakt med lege, så du slipper å vente i uvisshet... stooor klem!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Dette var kjempetriste nyheter! :( Føler med deg og håper det klaffer veldig snart igjen...Klemmer

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff så trist :( Føler med deg og håper det order seg for deg snart .
 
Dette var trist å lese!
Lykke til videre, håper det sitter en spire snart igjen!
 
Huff, dette var trist :( Sender deg en klem :love2
 
Uff, så trist og leit:-( Sender over en GOD klem! <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
:(
 
Back
Topp