Da må jeg nok melde meg ut herfra. :(

Frøkena til Grændsen

Andre møte med forumet
Har hatt blødninger i helgen. Og fikk ul i dag. Skulle vært 6+4 dager i dag . Men viste kun en livmor med væske og morkake . Ikke antydning til annet.... tatt blodprøver for sikkerhets skyld da legen kanskje tror jeg er kommet kortere enn antatt. (Har ikke troen for det desverre )

Men sjangsen er der, var også på ul når jeg trodde jeg var uke 7, men da kunne de bare se en graviditet og plomme, og ingen foster. Tok blodprøver som viste stigning, men ikke så høy som forventet, fikk ul 1 uke etter, og da kunne de se et foster og mest sannsynlig hjerte, så jeg er tydeligvis bare 2 uker kortere enn antatt :-\ merkelig, men går visst an!

Forferdelig trist... og frustrerende! Er i samme båt som deg nå. Må følge deg her for å se hvordan det går. Krysser fingrene for deg ❤️

Har hatt blødninger i helgen. Og fikk ul i dag. Skulle vært 6+4 dager i dag . Men viste kun en livmor med væske og morkake . Ikke antydning til annet.... tatt blodprøver for sikkerhets skyld da legen kanskje tror jeg er kommet kortere enn antatt. (Har ikke troen for det desverre )

Trist å lese. Håper uansett på det beste for deg :Heartred

Veldig trist å lese.
Ta vare på deg selv nå❤️

Håper på deg beste for deg ❤️

Det var trist :sad010 Masse masse lykke til videre :)

Ikke noe gøy :( Håper det beste likevel <3

Krysser fingrene for at det fortsatt er håp! ❤️

masse lykke til!

Back
Topp