Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
til MAI :) jeg ha hatt en del blødninger i svangerskapet så ble henvist til tidilig UL og det viste seg at jeg var over 7 uker på vei.. jei.. så da må jeg nok rykke over til mai- termin 20 mai :) snakk om å "snike i køen" :) lykke til alle sammen!!
Nå var eg sikker på at du skulle si at du måtte over i Juli 2012.. Men så kjekt at du faktisk kan snike i køen som du sier!! :-) Fin overraskelse det at du er lenger på veg enn du trodde :-))
Hvor mye har du blødd da? Jeg blør også, har gjort det siden mandags kveld. Er usikker på om jeg fortsatt er gravid, men har mye stikninger fra livmora. Og så var det jo nå jeg skulle hatt mensen om jeg ikke var gravid, så kan være hormonell blødning. iom at jeg har hatt prøverørsforsøk tar jeg klexane (blodfortynnende) og da blør man lettere også. Har vært hos legen og tatt en blodprøve som jeg får svar på i morgen. Er så deilig i min situasjon å høre om de som blør i svangerskapet - men at det går bra;) Kunne du fortalt litt mer om hvordan du har blødd? Gratulerer med spiren til deg=)