Da må jeg forlate dere :(

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
I går kveld fødte jeg en nydelig gutt på 958g og 38 cm. Det ble oppdaget på ul, etter at jeg reagerte på lite liv, at hjertet hadde sluttet å banke.
Jeg ble da satt i gang, og hadde en smertefull fødsel der jeg gikk fra 0 til 10 cm åpning på 20. min, så det var en intens fødsel.
Han var helt perfekt, bare litt liten. Vi har fått mye tid sammen med ham etterpå, og fått pratet med masse herlige mennesker, som har hjulpet oss langt på vei.

Orker ikke skrive så mye mer, kommer kanskje en mer utfyllende historie senere.

Uff,så trist å høre. Ta vare på hverandre i den vanskelige perioden :-( Ord blir fattige i denne sammenhengen

Trist og høre! :( masse varme klemmer går din vei.
Opplevde dessverre det samme i fjor, så er her hvis du vil prate. Ta vare på dere, og ta tia til hjelp. Stor klem.

uff, så forferdelig trist :( ta vare på hverandre! og lykke til videre.

Uff så ufattelig trist.

Føler med dere i sorgen, og er her hvis du ønsker å snakke.

Mange tanker går til dere, virkelig trist å høre ...
Som sagt, ord blir fattige i slike situasjoner.
Håper dere takler det bra og har godt støtteapperat rundt dere <3

Sender mange klemmer deres vei. Vet ikke hva mer jeg kan si.. Føler med dere.

Ord blir bare fattige. Så utrolig trist. Håper dere har mange rundt dere som hjelper dere i sorgen. emoticon

Krica skrev:
Ord blir bare fattige. Så utrolig trist. Håper dere har mange rundt dere som hjelper dere i sorgen. emoticon

Kondolerer ;( Klem

Kiddy skrev:

Sender mange klemmer deres vei. Vet ikke hva mer jeg kan si.. Føler med dere.

Tenker på dere! Mange varme klemmer!

Uff så forferdelig trist :( kondolerer 

huff..kan ikke forestille meg hva dere går igjennom..ord blir fattige....trist:( ta vare på hverandre !! klem

uff:( vet ikke hva jeg skal si.. kondolerer! 
ta vare på hverandre.. livet er brutalt noen ganger:( stor klem til deg og familien din

Kondolerer :( Utrolig trist. Masse klemmer til dere

Så ufattelig vondt å lese, har ikke ord. Ta godt vare på dere selv og hverandre i tiden fremover. Varme tanker fra meg. <3>

Så ufattelig trist å lese. Kondolerer så mye, masse varme tanker til dere. 

Back
Topp