Da lurer jeg på..

*mamma07og09*

Glad i forumet
om dere har dyr? hva salg og alder evt? :D

Vi har 2 katter den eldste er 1år og 11mnd. Også en på 7mnd.. De har fått navnene Maximus og Aslan, så gutter begge to :D Ellers stikker katten til husverten vår innom innimellom, han er på alder med Aslan.

Ungene som blir 9 og 7 neste år skal få marsvin til sommeren igjen. Frøkna gleder seg så at hun leser og leser om stell og hva de trenger :D Hun er veldig flink.
 
Tre tenåringskatter, Sølvi Pus, Helmut og Wilhelm. 4 ender som har egg til ruging (så straks er det fler) og 2 kaniner :) Vi mistet nettopp Elsa Kanin, verdens beste kanin. Hun var virkelig unik! Kom tilbake hvis hun stakk av fordi hun ble skremt, kom når vi ropte, hoppet opp i sofaen for å kose osv. Hun var 2 åringens bestevenn! Hun sovnet inn om natten, så vi får aldri vite :( Aldri hatt en så snill kanin noen gang, så jeg håper vi kan finne en ny til våren. Vi skal da også skaffe oss Belgiske kjempekaniner for avl + høner :) Koselig med litt dyr :) Håper å få skaffet meg en minigris til våren også, drømt om siden jeg var lita!
 
Vi har en stor hund på 9 år :Heartpinker veldig glad i dyr da jeg har oppvokst med det, syns det er viktig at barn blir vant med dyr syns jeg :)
 
Vi har to herlige hunder :) Mor og sønn. Også har vi et 240 liters akvariet med fisk. Kunne tenke meg en overflod av dyr,men må bare finne rette plassen å bo på først :D
 
Vi har en boxer tispe på litt over 8 år:)
ccbfdef5b123e47339a0f570892c13ec
 
Vi har fire fugler, to nymfe gutter og et undulat par. Hadde på det meste syv fugler, dessverre døde gamlegutten og en fin engelsk hann, mens en fløy ut av vinduet :( Datteren min har også en dverghamster. De små dyrene dør så fort, forrige dverghamster ble knappe året før hun fikk øyekatarr og døde natta etter..
Skulle gjerne hatt katt, men jeg er super allergisk mot katter, kaniner og hunder. Sliter litt med fuglene nå siden jeg ikke tar allergimedisiner når jeg er gravid, men det går for de er kun i ett rom.
 
Et par hester, en liten hund og en hamster. ;)
 
Vi har en liten blandingshund på snart 1 år. Han er bestevenn med lillebror på 16 måneder. De har jo vokst opp sammen;) hunden har stor tålmodighet med han

Men storesøster på snart 5 år er som regel snill og god med han.
 
Back
Topp