Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sylteagurk greit å spise for gravide?
Fant ikke noe om det
Og er vineddik trygt, eller er det alkohol i det?
Forklaring på mye?Sylte agurk har jeg spist i hver svangerskap...så håper det er ok altså!Hvis ikke har jeg forklaring på myeFølger med her i denne tråden altså.....
Ok. Men tror det hender det står det er vineddik i dressinger/sauser. Vet ikke om de er kokt?Kan ikke tenke meg det er noe problem. Ang vineddik så bruker man det enten i matlaging så det blir kokt uansett. Og ellers er det jo snakk om så små mengder at det ikke tilsvarer en slurk en gang. Hadde vel stått på flaska om det hadde vært alkohol i tror jeg?
Sylteagurk er helt trygt, og kan ikke fatte at vineddik ikke skal være trygg. Kjør på!
Ang. sylteagurk så er det et typisk "craving" for gravide, i allefall typisk i amerikanske filmer at gravide er fysne på det!![]()
Tror ikke det er noe alkohol i vineddikken, ellers hadde det stått på flaska.
Forklaring på mye?![]()
Ja, for ellers er det veldig dårlig gjort å ikke informere om det. For å på en måte sammenligne da, så vet jeg jo og at det finnes vanlig alkohofri vin, men det står jo at det er 0. så så mye % i vinen...så da er den jo ikke helt alkoholfri ikke sant. Så derfor jeg tviiiler veldig på at det er noe alkohol i vineddikk, siden det ikke står noe på flaska. Jeg har iallfall aldri sett at det står noe på flaska.Ja det hadde da det? Begynte å tenke etter den tråden her,for vineddik er jo lagret vin,så man skulle jo tro det var noe alkohol i,Men da hadde det jo stått på.
Ja, for ellers er det veldig dårlig gjort å ikke informere om det. For å på en måte sammenligne da, så vet jeg jo og at det finnes vanlig alkohofri vin, men det står jo at det er 0. så så mye % i vinen...så da er den jo ikke helt alkoholfri ikke sant. Så derfor jeg tviiiler veldig på at det er noe alkohol i vineddikk, siden det ikke står noe på flaska. Jeg har iallfall aldri sett at det står noe på flaska.
Åja, hahaJa hvorfor ungene er helt gale velha ha ha .....
Dem har vell ikke lov og selge noe med alkohol uten og oppgi prosent. Dessuten, da hadde jo bare vært lovlig og kjøpe vineddik før klokken 20.00[/quote
Det var det jeg tenkte å, at det ik er lov å selge uten å oppgi prosent. Ja, du sier noe der![]()