da lurer jeg litt igjen:-)

siwro

Gift med forumet
Hei jenter!!

da har jeg vært på ul igjen..etter 1 uke på sprøyter...di sa det at njaaa eggposene er ganske så små.?? hva betyr det? mere medisin? mer fare for overstimulering? hun sa vi må passe på så du ikke blir overstimulert og regner ikke med det blir uttak allefall før i slutten av neste uke......??

Leyah: nei hun sa at vi så det ann fra dag til dag hvor mye sprøyter jeg skulle ha, fåråløbig har jeg frem til mandag, må få nye da etter ul om jeg trenger det, skal visstnok til ul annen hver dag om jeg forsto rett..

Fomle: aaah tenkte kanskje 1 uke var vanlig jeg..da ser jeg jo for meg egentlig at jeg blir værende lengre her, hmm blir spennende å se, håper at på mandag har di vokst bra mye mere[:D] lyst å få ruge nå hehe..

Ja får krysse fingrene for at di er store nok for deg...håper det går fort for meg så min kjære kan komme[:D]og vi kan få uttak og innsett[:D]
ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: siwro

Leyah: nei hun sa at vi så det ann fra dag til dag hvor mye sprøyter jeg skulle ha, fåråløbig har jeg frem til mandag, må få nye da etter ul om jeg trenger det, skal visstnok til ul annen hver dag om jeg forsto rett..

Fomle: aaah tenkte kanskje 1 uke var vanlig jeg..da ser jeg jo for meg egentlig at jeg blir værende lengre her, hmm blir spennende å se, håper at på mandag har di vokst bra mye mere[:D] lyst å få ruge nå hehe..

Okei [:)] Da får vi håpe eggposene vokser seg store nok kjapt!
Jeg var tom for medisin, så måtte handle inn mer sprøyter etter UL igår. Håper at eggposene er store nok imorgen [:D] !

aaah skjønner, hun sa ingenting om folikkene sa bare,jaah du har vel pco ja?må ha perfekte egg ja[:D]
ORIGINAL: Nesing

Gikk på sprøyter i 17 dager, jeg, så det er slett ikke unormalt med lengre stimuleringsfase! Svaret du fikk kan kanskje tyde på at du har mange små follikler nå og man ønsker IKKE at alle disse skal vokse videre. Satser på at noen dager eller en uke til med stimulering er det som skal til for at eggene blir perfekte! [:)][:)]

nei hun sa ingenting om di, hun sa bare ja du har vel pco, så sa hun di var litt små så hun trodde ikke det vart uttak før ihvertfall i sluttn av neste uke...
ORIGINAL: småsmurf

Dem sa ikke noe om størrelsen? Ville og trodd att dem så mange små, og ikke vil ha opp alle[;)]
Har som regel vært på ul på dag 9, tror jeg, sprøytet ca 10 dager.

ooooh huffda, så kjedelig, håper ikke di må avbryte hos meg...håper jeg slipper å være så uheldig..er det ofte at slikt skjer da?
ORIGINAL: snuppis!

Jeg gikk på sprøytene i 3 uker, og det måtte avsluttes siden eggposene ville ikke vokse noe mer.

krysser alt som kan krysses for at du er klar om noen dager[;)][;)][;)]trenger nok bare ltt mer tid på og bli større[;)][;)][;)]

Krysser fingra for at det går bra og det blir uttak snart.

Min erfaring første forsøk som ble insetting men ikke gravid sprøyter var det 17 dager tro, tror det. 2. IVF forsøk så var det 10 dager med sprøyter og lillegutt ble resultat av det. Ikke fryseforsøk imellom her...men Nesing ble jo gravid med 17. dager på sprøyter så det ser ut som at det ikke betyr noe om du går lenge eller mer normal lengde (10-14 dager)noe kortere på sprøyter.

ORIGINAL: t.t.h.

krysser alt som kan krysses for at du er klar om noen dager[;)][;)][;)]trenger nok bare ltt mer tid på og bli større[;)][;)][;)]

sign

takk jenter håper det jeg også.. er så redd for det skulle være noen feil jeg selv gjør, om jeg setter sprøytene rett osv..usikker nå om kveldene hvor jeg skal stikke for nå føler jeg jeg har stukket ved navlen og rundt på nersida, har ikke stukket over navlen, så¨nå føler jeg at jeg har stukket overalt, og kan jo ikke stikke oppå gamle stikk...mange tanker jah..

Back
Topp