Da lister jeg meg ut

Uff så leit Lykke til videre ❤

Huff så fælt [emoji173] godt du fikk sett det såpass fort nå da, at du slapp å gå å vente på å få ul værtfall.
Huff ja da blir det ekstra kjipt :/
Har dere hatt noen utredning siden dere prøvde så lenge ?
Håper neste spire sitter fort [emoji173]

Ingen utredning nei, men jeg har kun 1 eggleder som fungerer grunnet en infeksjon i 2011. Den andre er tett, så dette er nok en del av feilen, + ustabilt høyt stoffskifte [emoji52] men hørt man fort blir gravid igjen, får satse på at det gjelder oss også tross 1 fungerende eggstokk [emoji173]️

Hørt om mange som raskt blir gravide igjen. Jeg ble gravid måneden etter en tidlig SA. Håper dette gjelder for dere også!!! Masse lykke til:Heartpink

Nei, nei og nei. Så trist og vanskelig. Jeg ønsker deg alt godt og masse lykke til. Håper du slipper å vente så lenge på at spira sitter.

Så leit å høre :( Masse lykke til videre og ta vare på hverandre :Heartred

Ingen utredning nei, men jeg har kun 1 eggleder som fungerer grunnet en infeksjon i 2011. Den andre er tett, så dette er nok en del av feilen, + ustabilt høyt stoffskifte [emoji52] men hørt man fort blir gravid igjen, får satse på at det gjelder oss også tross 1 fungerende eggstokk [emoji173]️

Oki, jeg mangler en egglederen selv etter exu så tar litt lenger tid med en en med to :/ men trodde de kunne åpne de når de er tette.
Ja det går ofte raskere når kroppen har fått det til en gang, så får håpe dere er heldige å blir gravide igjen fort ❤

Så vondt :Heartred Varme klemmer til deg!!! :Heartbigred

Hørt om mange som raskt blir gravide igjen. Jeg ble gravid måneden etter en tidlig SA. Håper dette gjelder for dere også!!! Masse lykke til:Heartpink
Håper dette gjelder meg også, har kun 1 fungerende eggleder så brukte 2 1/2 på denne. Vet ikke hva oddsen er da, men krysser alt jeg har ❤️

Da melder jeg meg ut, trodde jeg var 10 uker. Men UL viste 7+5 uten hjerteslag [emoji24][emoji173]️ dette er vondt!
Men ønsker dere alle masse lykke til [emoji173]️
Å nei!!! Det var fryktelig trist å lese!

Ta godt vare på deg selv, uff... :( Sender deg en lang klem!

Back
Topp