Da lister jeg meg ut

Firfisle89

Glad i forumet
Da melder jeg meg ut, trodde jeg var 10 uker. Men UL viste 7+5 uten hjerteslag [emoji24][emoji173]️ dette er vondt!
Men ønsker dere alle masse lykke til [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ masse lykke til videre til deg også

Så utrolig leit, skjønner godt at det må være vondt [emoji174] Lykke til videre [emoji173]️[emoji173]️

Ånei så trist :( ingen tegn på at noe kunne være galt ?
Masse lykke til videre ❤
Vet det helt forferdelig miste ❤
Har selv hatt 3 sa, 1 ma, 1 exu og flere kjemiske

Så trist[emoji22]

Sender deg gode tanker og klemmer[emoji173]️

Så trist.. God klem :(

Leit å høre :( God klem

Ånei så trist :( ingen tegn på at noe kunne være galt ?
Masse lykke til videre [emoji173]
Vet det helt forferdelig miste [emoji173]
Har selv hatt 3 sa, 1 ma, 1 exu og flere kjemiske

Ingen tegn nei, har alle symptomene på plass [emoji25] men begynte å spotte brunt i går kveld, å hadde heldigvis avtale på gynekologisk med UL i dag. Så da fant vi fort ut grunnen til spotting, kroppen har heldigvis begynt å jobbe på egenhånd, men ringte opp å fikk beskjed om å kjøre på med cycotec likevel. Så håper det værste er over i morgen [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️ Vi prøver igjen. Litt ekstra kjipt når vi brukte 2 1/2 før spiren satt [emoji25]

Ingen tegn nei, har alle symptomene på plass [emoji25] men begynte å spotte brunt i går kveld, å hadde heldigvis avtale på gynekologisk med UL i dag. Så da fant vi fort ut grunnen til spotting, kroppen har heldigvis begynt å jobbe på egenhånd, men ringte opp å fikk beskjed om å kjøre på med cycotec likevel. Så håper det værste er over i morgen [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️ Vi prøver igjen. Litt ekstra kjipt når vi brukte 2 1/2 før spiren satt [emoji25]

Huff så fælt ❤ godt du fikk sett det såpass fort nå da, at du slapp å gå å vente på å få ul værtfall.
Huff ja da blir det ekstra kjipt :/
Har dere hatt noen utredning siden dere prøvde så lenge ?
Håper neste spire sitter fort ❤

Back
Topp