Da lister jeg meg stille ut ijen..... :(

SpireNr.4

Betatt av forumet
Etter at blødningene startet for fult nå i ettermiddag har jeg funnet ut at jeg nok må liste meg stille ut fra Juli-13 :(

Masse lykke til e videralle sammen :)

******************************************************OPPDATERING**********************************************

Ja, da var alt håp ute :( Kommet fra sykehuset nå, å der tok de innvendig UL. Ikke noe mer liv, og det meste var kommet ut av seg selv... Kjenner det er trist, men lettere nå å få vite, enn å leve med usikkerheten som har vært de siste dagene... Tenker positivt, å jeg å min fantastiske kjæreste har bestemt oss for å prøve igjen ganske kjapt :)

Masse lykke til alle sammen <3 Krysser fingrene for at spirene deres henger seg fast til siste slutt <3

Ja, forsto det på siste innlegg i lege tråden din. Men holder håpet litt oppe for deg enda. Hvis ikke det går, masse lykke til neste pp. IKke noe gøy når sånn skjer. Syns altfor mange har forlatt oss nå. :(

Uff da... :-( Krysser fingrene for at det fortsatt finnes håp for deg, og uansett et stort lykke til :-)

Jeg vil ikke gi deg opp helt enda.
Liker ikek å gi slipp på noen av dere jenter :(
Hold oss oppdatert da

æsj da.. krysser fingrene for deg..

Huff å nei :(
Krysser fingrene for deg uansett!! Lykke til neste periode! <3

Å nei

Nei så trist. Skal krysse fingrene for deg! Hvis ikke må du ha lykke til med prøvingen igjen og håper at spiren sitter kjapt igjen!

Etter at blødningene startet for fult nå i ettermiddag har jeg funnet ut at jeg nok må liste meg stille ut fra Juli-13 :(

Masse lykke til e videralle sammen :)

Det var dumt :(
Masse lykke til neste PP.

Så trist :( Hvis det skulle vise seg at alt håp er ute denne gangen, så håper jeg det klaffer fort igjen.

Ja, da var alt håp ute :( Kommet fra sykehuset nå, å der tok de innvendig UL. Ikke noe mer liv, og det meste var kommet ut av seg selv... Kjenner det er trist, men lettere nå å få vite, enn å leve med usikkerheten som har vært de siste dagene... Tenker positivt, å jeg å min fantastiske kjæreste har bestemt oss for å prøve igjen ganske kjapt :)

Masse lykke til alle sammen <3 Krysser fingrene for at spirene deres henger seg fast til siste slutt <3

så trist. Fint dere har lyst å prøve igjen med en gang :)

hvor langt var du på vei?

Huff..det er så trist! Vet akkuratt hva du går gjennom, mistet selv nå nylig (i oktober faktisk), 1 mnd senere, vips der var jeg jammen meg gravid igjen (håper den holder seg inne denne gang)! Ikke gi opp, bare prøv, prøv prøv ;)

Men det er ikke så kjekt nå, så det er godt du har en god kjæreste. Han er nok kjempe god å ha nå <3

Masse lykke til videre begge to :)

Nei så trist :(
Masse masse lykke til videre.
Håper dere får en ny spire allerede første pp dere prøver igjen.
All lykke til dere.
Det er viktig å ta vare på hverandre nå.

Uff... :( trist!! Lykke til videre!!

trist å lese. Masse masse lykke til videre! Håper det snart klaffer igjen :)

Back
Topp