Da lister jeg meg inn hit

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Lister meg stille inn hit[emoji4]

Var gravid, men mistet i juli (uke 12). Har etter dette tatt det litt som det kommer. Testet i helgen, og fikk supersvake streker på alle testene, men fikk så mens på søndagen (da var jeg 10 dpo. Var litt merkelig, for hadde ikke antydning til mensmurring og kom jo 4-5 dager før forventet. Tenkte likevel løpet var kjørt for denne gang.

Syntes likevel det var rart at jeg hadde så mange merkelige symptomer; halsbrann, ekstrem trøtthet, ville drømmer og noe voldsom periodevis verk i puppene. Så bare for å gi meg selv litt fred i sjela, stakk jeg innom butikken i dag for å kjøpe tester. Kjøpte like så gjerne mange siden jeg var innstilt på å teste neste prøveperiode.

Vel, på toalettet på butikken fikk jeg denne testen[emoji33] dette er sekunder etter at den er tatt.

Håper bare dette går veien denne gang[emoji173]️
55829f5e505b280f52be8f8aa3fe1824.jpg

❤️❤️

Har ikke mistet før, men frykten for å miste nå med nummer to er voldsom! kan ikke huske det var slik i det hele tatt med storesøster som nå er 4 år. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom 2 mnd med venting.... Masse lykke til alle sammen her inne <3

Back
Topp