hes Forelsket i forumet 20 Jun 2011 #1 Foreløbig termin 02.03.12.. Så litt tidlig enda... Men håper inderlig at spiren min har kommet for å bli, og at jeg kan henge med dere her :D
Foreløbig termin 02.03.12.. Så litt tidlig enda... Men håper inderlig at spiren min har kommet for å bli, og at jeg kan henge med dere her :D
_C_ Forelsket i forumet 21 Jun 2011 #2 Gratulerer med spire :D Har menstermin 2 mars jeg og :) Håper tida fram mot 12 uker vil gå fort. Lykke til :)
Gratulerer med spire :D Har menstermin 2 mars jeg og :) Håper tida fram mot 12 uker vil gå fort. Lykke til :)
hes Forelsket i forumet 21 Jun 2011 #7 Thep1 skrev: Grtulerer :) Åssen test tok du ? Tusen takk :) Clear Blue digital! Hva tenkte du på?
hes Forelsket i forumet 21 Jun 2011 #8 VenterNr2iMars skrev: Gratulerer med spire :D Har menstermin 2 mars jeg og :) Håper tida fram mot 12 uker vil gå fort. Lykke til :) Oi, så gøy da! Blir spennende å se hva UL termin blir :)) - Tusen takk, og ligeså ;)
VenterNr2iMars skrev: Gratulerer med spire :D Har menstermin 2 mars jeg og :) Håper tida fram mot 12 uker vil gå fort. Lykke til :) Oi, så gøy da! Blir spennende å se hva UL termin blir :)) - Tusen takk, og ligeså ;)