Da ligger pusene mine ute på nettsiden til Dyrebeskyttelsen

Destiny85

Forumet er livet
og jeg synes det er helt forferdelig[:(]

De var liksom trøsten min når vi slet med å få barn, og jeg har hatt de i 4 og 5 år. Er så sinnsykt glad i de[&o][:(]
Hentet de på dyrebeskyttelsen selv for å gi de et godt hjem, nå er jeg så redd de skal takle overgangen dårlig[&o] Enn om de ikke får det bra?

Må omplassere de pga allergi til snuppa.

Om noen vil se så er det Pusa og Ludvig; http://www.dyrebeskyttelsen-trondheim.no/dyr.php?mode=brakka

[:(]skulle gjerne ha gitt dem et godt hjem hadde det ikke vært for allergi og astma her hjemme[:(] men de får det helt sikkert fint dit de kommer[:)]

Huff, det skjønner jeg må være tøft!!!
Men de kommer helt sikkert til å få et godt hjem [:)]
Sender deg en god klem jeg...

[:(][:(][:(]

Håper virkelig de kommer til et godt hjem! Eller at gamlekatta til mamma og pappa dør snart (fysj å si sånt og egentlig), så kan Pusa og Ludvig leve det gode liv på Nesset!

Ina har ei lita kattepus som skal til Dyrebeskyttelsen nå hu og... er ei som fulgte etter henne og nevø på vei hjem, de har satt inn annonse i avisa og alt, men ingen melder seg. Verdens nydeligste lille lodne pelsdott! Håper de alle tre får gode hjem!

ORIGINAL: Skrållan

[:(][:(][:(]

Håper virkelig de kommer til et godt hjem! Eller at gamlekatta til mamma og pappa dør snart (fysj å si sånt og egentlig), så kan Pusa og Ludvig leve det gode liv på Nesset!

Ina har ei lita kattepus som skal til Dyrebeskyttelsen nå hu og... er ei som fulgte etter henne og nevø på vei hjem, de har satt inn annonse i avisa og alt, men ingen melder seg. Verdens nydeligste lille lodne pelsdott! Håper de alle tre får gode hjem!

Føler meg litt stygg når jeg håper på det samme[&:][;)]

Uff så trist destiny [:(] men de får det sikkert helt topp i nytt hjem.

God klem til deg [:)]

Back
Topp