Da ligger man her da

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Da ligger jeg her på St Olavs og venter på vondter ;) ble satt inn ballongkateter i dag kl 14:15 og den datt ut 15:40 hatt litt vonde tak innimellom men siden jeg har sovet ganske dårlig de siste ukene så vil de ikke sette inn nå flere tiltak før i morgen tidlig. om det ikke skjer spontant iløpet av natten da vel og merke. Så klar for og møte lillemann nå! Uke 38+0 etter midnatt nå :)

Masse masse lykke til[emoji7][emoji7] håper på å havne på St.Olavs snart jeg også!! Nå er du snart i mål[emoji173]️

Åååå masse lykke til. Krysser fingrene for at det skjer noe i natt av seg selv :Heartbigred store klemmer og gode ønsker

Da ligger jeg her på St Olavs og venter på vondter ;) ble satt inn ballongkateter i dag kl 14:15 og den datt ut 15:40 hatt litt vonde tak innimellom men siden jeg har sovet ganske dårlig de siste ukene så vil de ikke sette inn nå flere tiltak før i morgen tidlig. om det ikke skjer spontant iløpet av natten da vel og merke. Så klar for og møte lillemann nå! Uke 38+0 etter midnatt nå :)

Åh, så spennende! Hvorfor ble du satt i gang? Masse lykke til med fødsel! :-)

Masse lykke til :) Gleder meg til oppdatering :)

Masse lykke til med fødsel og spent på oppdatering:Heartbigred

Så spennende:happy: masse lykke til med fødsel, håper du får en natt med litt mer søvn før det starter:happy:

Åh, så spennende! Hvorfor ble du satt i gang? Masse lykke til med fødsel! :)
Ble satt igang da formen min var helt ute og kjøre og de mistenker svangerskapsforgiftning. Derfor bestemte legen for å gjøre dette kontrollert slik at jeg har noe og gå på når baby faktisk er kommet. :)

Tusen takk alle! Ligger her med noen greie tak men fortsatt ganske uregelmessige! Satser på at det blir litt hvile i natt iallefall :-)

Ble satt igang da formen min var helt ute og kjøre og de mistenker svangerskapsforgiftning. Derfor bestemte legen for å gjøre dette kontrollert slik at jeg har noe og gå på når baby faktisk er kommet. :)

Så bra at de tar hensyn til formen din! Håper fødselen går raskt og greit! Lykke til! :-)

Back
Topp