Da ligger det

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
bildetråd under "Våre bilder" som heter bilder av januarmammaene!![;)]

syns den passet best der..

laget på oppfordring - ligger også i våre viktigste tråder![:)]

selv venter jeg litt med å legge ut bilde, men kast dere på dere som vil legge ut!

fint om vi ikke kommenterer noe særlig i bildemappene - kan heller lage kommentartråder til bildetrådene?

el hva syns dere?

Enig i alt!
Kommer til å vente litt med å legge ut bilde av meg selv, og er helt med på at kommentarer tar vi et annet sted[:)]

jeg har aldri forstått meg på hvordan man legger ut bilder på bv :-P har gjort d før, men må ALLTID inn å finne link osv... en svær prosess jo :-P

ORIGINAL: Frøken S

Enig i alt!
Kommer til å vente litt med å legge ut bilde av meg selv, og er helt med på at kommentarer tar vi et annet sted[:)]

Skal vi da legge kommentartråden inne på "våre bilder" selv om det da ikke er noen bildetråd siden de "hører sammen" - eller skal vi legge den "ute her?"

[8D]

Mange dilemmaer altså! haha

Kjempe bra! [:)]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Frøken S

Enig i alt!

Skal vi da legge kommentartråden inne på "våre bilder" selv om det da ikke er noen bildetråd siden de "hører sammen" - eller skal vi legge den "ute her?"

[8D]

Mange dilemmaer altså! haha

Ja, det syns jeg vi kan[:)] Da er de jo sammen, og man slipper å inn hit og lete opp tråden om man vil lese kommentarene![:)]

Back
Topp