da lager jeg meg

OH RLY?

Forumet er livet
fløtegratinerte poteter! mmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!! trenger intet annet!

blei litt skår i gleden når jeg helte i posen å så det var krydra, men skal forhåpentligvis overleve da[8D]

jammi....[:D][:D][:D]
blir nok en yougurt her[8D]

Tar meg ett grønt eple..

Alt annet UTGÅR[:'(]

Haha!! Jeg har også noen dager da jeg kun vil ha fløtegratinerte poteter, og aldeles ikke noe annet til [8D]

(Men jeg får mannen til å dra på coopen og i varmtdisken, og kjøpe noen 100 gram ferdiglagte.. [8D])

ORIGINAL: KonTrolla

Haha!! Jeg har også noen dager da jeg kun vil ha fløtegratinerte poteter, og aldeles ikke noe annet til [8D]

(Men jeg får mannen til å dra på coopen og i varmtdisken, og kjøpe noen 100 gram ferdiglagte.. [8D])

håhåhåååååå må jeg ha i morgen! ikke bra å si sånt til meg!

D har vi hatt i dag! Biff m fløtegratinerte poteter, blomkål og herlig peppersaus! Dvs, siden jeg er veggis, bare mannen som spiste biff, men jeg koste meg med resten!! [:)][:)][:)]

åååååhhhrrr, biff............................................ liker dem røde inni jeg da, så er ikke aktuelt før mini er ute gitt.

ORIGINAL: OhMyGod!!!

ORIGINAL: KonTrolla

håhåhåååååå må jeg ha i morgen! ikke bra å si sånt til meg!

Hihi.. Frista meg selv også, så kanskje det blir her også [:D] Flyyter jo i alt som er fett da, men en liten porsjon av ganga er lov, og enda mer lovlig når det er uten noe annet til [:D]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

åååååhhhrrr, biff............................................ liker dem røde inni jeg da, så er ikke aktuelt før mini er ute gitt.

Mhmmm!! Er best med kjøttsafta inntakt, men det får bli om lengelenge til, for akkurat nå er tanken på biff og kjøtt til å spy av [:'(][8D] (Ja, i tillegg til den delen om at det er ulovlig i gravidverden [8D])

åhhhhhhhhhhhhhh.... nam nam....

Back
Topp