Da kommer snart mitt første babyrelaterte innkjøp i hus :)

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Jeg liker egentlig ikke å handle inn noe før jeg vet at den lille er levedyktig, men dette er mer til meg en knøttet :D
Og jeg må bare få anbefale den til alle for den er bedre enn alt annet jeg har sett og prøvd.

Vanilla ammepute, Isabell tvilling heter denne og den slår alt som er for salg i Norge. Den kommer i flere farger.
Den er større enn alt annet i alle retninger og den blir ikke flat så du slipper å bygge opp på ene siden for ar babyen skal rekke brystet.
Innholdet i denne er syntetisk, men produsenten lover at den ikke mister formen selv etter vask/rens og jeg kan bekrefte dette.

Jeg fikk en slik av mamma til datteren min da hun var baby. Hun fyller 6 i neste uke.
Jeg brukte den til ammepute, som avlastning i senga for bekken, pluss at min venninne har brukt den til 2 barn både amming og avlastning og som vanlig pute til tvtitting etc. og nå søsteren hennes.
Så den har har vært godt brukt og lever enda i beste velgående. :D
Det tror jeg ingen annen ammepute kan skryte på seg.

Denne er også så bred at babyen ligger stabilt midt på puten så du får begge armene fri under amming.
Jeg vil faktisk påstå at dette er den eneste ammeputenputen som faktisk lever opp til funksjonen. :D
vanilla-ammepude-isabella-tvilling_zps60bbb610.jpg

Har du siden du bestilte fra? Hva kom det på med frakt og evt toll og mva?

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Jeg skal hente den på posten etter 5 så da vet jeg eksakt.

Puten er bestilt fra babymagasin.dk og jeg anbefaler deg å sende de en mail om at du ønsker å bestille for de må endre frakten i nettbutikken for deg manuelt.

Så det jeg gjorde, jeg sendte mail, fikk svar etter 5 minutter at de skulle sjekke om det lot seg gjøre å sende til Norge. Dette var rett før pinse så første arbeidsdag etter pinse fikk jeg ok.
Vær obs på at du må betale med Paypal så ha alt klart på forhånd hvis/når du får ok for det må skje fort så ikke de Danske kundene får økt frakt på sitt :p

Det sendes med posten både på norsk og dansk side, så jeg er spent på hva tollgebyret blir.
Men jeg tror de fortoller det som babyklær og da er moms på 25%
Jeg blir dog ikke å be om å få returnert den danske momsen som er det samme.
Det blir nok en relativt kostbar affære, men for meg er denne puten et must have!
Det er en av få ting jeg ikke firer på fordi den er så fantastisk god.

Men for dere som planlegger ferie til DK i sommer, stop innom feks Ønskebørn for de fører merket.
Bare vær obs på at Tvillingputen er vesentlig større enn den single puten.

Last edited:
Men fant de pakken min da jeg skulle hente den? :( Gaah!

Alt i alt kom det på 1336 kroner. Litt i overkant mye men det skyldes frakten fra DK som er dyr. Selve puta koster 599 danske. Frakten er på 450 danske. Da jeg betalte utgjorde dette 1172 norske Pluss norsk moms på 164 kroner.
Men verdt hver krone!

Back
Topp