da kommer jeg tilbake hit :(

Tusen takk for støtten alle sammen <3

Blir utskraping på sykehuset imorgen, cytotec tabelettene funka seff ikke :( Så hvis dette skulle skje igjen (håper jeg slipper det) så skal jeg forlange utskraping med en gang! gidder ikke gå igjennom det samme flere ganger.

Hadde håpet å fått til ett nytt forsøk (FER) før jul, men har jo ikke peiling hvor lang tid det tar før kroppen er normal igjen!? Dere som har vært igjennom utskraping før, hvor lang tid tok det før dere fikk tr igjen? event kunne starte opp med nytt forsøk? også lurer jeg på om dere hadde mye smerter etter ingrepet?
kjenner jeg gruer meg endel, men ser frem til å bli ferdig med det!

Huff, dette var utrolig trist lesning:-( God klem til deg, og håper du snart er på bedringens vei.

Så utrolig trist sjanetti :/ jeg har ikke vært så mye her de siste mnd, men har fått med meg at du var gravid. Ble så glad på dine vegne.. Ville bare sende deg en stor klem <3 helt forferdelig!

Så utrolig trist sjanetti :/ jeg har ikke vært så mye her de siste mnd, men har fått med meg at du var gravid. Ble så glad på dine vegne.. Ville bare sende deg en stor klem <3 helt forferdelig!
Tusen takk søte du <3 kjekt å se deg her igjen, eller hadde vel vært kjekkere om du var på ett terminforum! Men det må vel bli vår tur snart!? :)

Nei! Så trist å høre om det. :( Sender deg mange gode trøsteklemmer.

Tusen takk søte du <3 kjekt å se deg her igjen, eller hadde vel vært kjekkere om du var på ett terminforum! Men det må vel bli vår tur snart!? :)
Det må helt klart bli vår tur snart, ruge i mange fine mnd før man sitter med premien i armene <3 snart, sjanetti, snart! <3

Forferdelig trist og urettferdig og trist når slikt skjer med oss prøverørsdamer! Håpar du snart kjem deg ovenpå igjen etter sjokket og at alt går så masse bedre på neste runde! Sender deg trøsteklem.

Back
Topp