da kommer jeg tilbake hit :(

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Skulle jo selvsagt gå til Hellvette! :(
Var på UL idag 12+2, men spira sitt hjerte hadde sluttet å slå i uke 9.. Gyn var veldig overasket fordi alt såg "perfekt" ut når jeg var på ul i uke 7+3, var ingenting som skulle tilsi at fosteret skulle dø!
Fikk med meg cytotec hjem, som jeg satte for snart 2 timer siden. så nå venter jeg bare på at smertehellvette er igang og "det" kommer ut. Hvis kroppen er vrang så blir det utskaping imorgen.

Noen som har noen erfaringer med cytotec de vil dele? og hvor lang tid det tok før dere kunne starte opp igjen ?

Trodde virkerlig at vi var heldige og at første IVF forsøk satt spira, men neida :( begynner nå å forstå hvorfor IVF karusellen kan være veldig tung og hard.
Har 2 eskimoer på frys, så får vel vente til kroppen er "normal" igjen før vi får prøve igjen.

Var på UL idag 12+2, men spira sitt hjerte hadde sluttet å slå i uke 9.. Gyn var veldig overasket fordi alt såg "perfekt" ut når jeg var på ul i uke 7+3, var ingenting som skulle tilsi at fosteret skulle dø!
Fikk med meg cytotec hjem, som jeg satte for snart 2 timer siden. så nå venter jeg bare på at smertehellvette er igang og "det" kommer ut. Hvis kroppen er vrang så blir det utskaping imorgen.

Noen som har noen erfaringer med cytotec de vil dele? og hvor lang tid det tok før dere kunne starte opp igjen ?

Trodde virkerlig at vi var heldige og at første IVF forsøk satt spira, men neida :( begynner nå å forstå hvorfor IVF karusellen kan være veldig tung og hard.
Har 2 eskimoer på frys, så får vel vente til kroppen er "normal" igjen før vi får prøve igjen.

*klemme på*
Så trist å lese Sjanetti!

Da jeg hadde min MA fikk jeg med cytotec hjem, satte de og gikk og la meg en times tid. Blødde endel, men de verste sammentrekningene og "alt" kom på kvelden og natten etterpå. Unner deg ikke det du skal igjennom nå, send meg gjerne pm om du trenger prate om det, enten her eller på priv.brukeren min.
Må du igjennom en utskraping, er det "fort gjort", men tungt for hodet. Du slipper ihvertfall den verste blødninga med utskrapingen.. Lykke til!

:( så trist... sender deg en stor styrke klem <3

jeg hadde dødfødsel uke 22, og måtte vente 3 mnd.før neste forsøk.. men vet ikke om om det har noe å si å langt man er på vei..
hadde en SA i forrige måned og skal ringe inn desember mensen og starte med medisiner på den syklusen...

Så leit å lese at du har mistet:-( Det er lett å føle at livet er urettferdig når man endelig har blitt gravid- og så opplever man å miste. Trøsten kan være at man ofte blir raskt gravid igjen etter en abort. Sender deg en god klem

Huff synes veldig synd på deg nå. Var gjennom akkurat det samme i sommer. Ultralyd uke 12, og spiren døde uke 8.
Cytotec kuren virket dårlig på meg desverre. Et tips er å ta nye smertestillende en stund før de første går ut,da slipper du den verste smerten. Hvis ikke alt kommer ut så håper jeg du får utskraping med en gang. Du må bare insistere. Jeg måtte gjennom ny cytotec kur først før jeg fikk utskraping.Ta vare på hverandre og gråt så mye du orker..få det ut. Det er mye frustrasjon og skuffelser så skal ut. Stoor trøsteklem fra en som vet hvordan du har det akkurat nå.

Forferdelig trist å høre!:( Føler med dere og håper du bruker tiden til å hente deg inn og forberede nytt forsøk! Vi heier på dere:D Stoooor klem!

Tusen takk dere ❤️ har fått endel menssmerter nå, 4 timer siden jeg tok tabellettene.. Håper egentlig bare at det skal gå fort nå, så jeg blir ferdig med det! Men typisk at det skal drøye hele natten.. Jaja bare vente å se hva som skjer, knasker på paralgin forte så håper de hjelper.

Sent from my iPhone using BV Forum

:( så trist... sender deg en stor styrke klem <3

jeg hadde dødfødsel uke 22, og måtte vente 3 mnd.før neste forsøk.. men vet ikke om om det har noe å si å langt man er på vei..
hadde en SA i forrige måned og skal ringe inn desember mensen og starte med medisiner på den syklusen...

Off så trist at du mistet i uke 22 :( jeg får dårlig samvittighet når jeg klager på å miste så "tidlig" når så mangen av dere har vært igjennom så mye verre!
Håper virkelig at spira de sitter ved neste forsøk ❤️

Nei huff kjære deg! :(:( Dette var forferdelig å lese. For en grusom beskjed å få når man trur mann har nådd den magiske grensen. Mange varme tanker går til dere. Klem

Huff, det var trist å lese! Sender masse trøsteklemmer!!

:3some

Off så trist at du mistet i uke 22 :( jeg får dårlig samvittighet når jeg klager på å miste så "tidlig" når så mangen av dere har vært igjennom så mye verre!
Håper virkelig at spira de sitter ved neste forsøk ❤️

det må du ikke ha <3
det er en tøff prosess hele ivf karusellen og når man endelig blir gravid så er det en så utrolig god følelse.. og noen uker på vei så selvfølgelig blir man knust og lei seg når man mister.. ekstra sårt og når en har strevd så lenge for å bli gravid...

eneste positive jeg kan trekke inn i min situasjon er jo at vet jeg kan bli gravid... så håper å bli igjen og neste gang så går det, og det har du og fått til.. så vi skal klare det igjen <3

Sender deg en stor klem! Fryktelig når dette skjer og enda verre er det når det rammer en av jentene her inne. Ta godt vare på deg selv!

Nei :( ingen ord er store og trøstende nok....ta vare på deg selv. masse trøsteklemmer :(

Nei! Det var ikke det som skulle skje!! :( Mange go'e trøsteklemmer!!

Så forferdelig lesing :( Jeg har erfaring med både MA, cytotec og utskrapning. Jeg har vær gjennom samme erfaring som deg - alt har sett finfint ut med lille spire i både uke 7 og til tider uke 9, men etter det går det rett vest :( Cytotec har ikke fungert på meg, og det har vært en ytterligere belastning bare å vite at alt skal ut og at jeg får fysiske smerter i tillegg til det psykiske. Så de gangene jeg har mistet har vi endt opp med utskrapning uansett in the end, pga. kroppen ordner ikke opp selv. Jeg fikk Cytotec over flere ganger for å se om de fungerte. De siste gangene jeg mistet krevde jeg utskrapning med en gang, uten Cytotecbehandling. En ting jeg har erfart er å stå på ditt og det som føles ok ut for deg. Det er din kropp.

IVF- karusellen er pyton, men såååå utrolig verdt det når vi sitter med baby i armene.

Neineinei!! Huff! Klemmer i fleng!!

Back
Topp