Da kommer jeg også...

Nei så kult, akkurat det samme som meg[:D]
Gratulerer så masse med spiren[:D]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

står 4 uker på ticken min, og i går sto det 3 og 5 dager,,, rart.. jaja..

Hehe så gøy da =)
Jenten som jeg har fra før fikk jeg akuratt på termin, så kanskje denne lille krabaten kommer på termin også[:)]

står 4 uker på ticken min, og i går sto det 3 og 5 dager,,, rart.. jaja..

Tror de tickerene er litt rare, når jeg lagde en i går var den også feil...
Fikk ikke lagt inn min, er noe gale med profilen min, så sendte mail og håper de får ordnet det, så jeg kan få opp en...[;)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Hehe så gøy da =)
Jenten som jeg har fra før fikk jeg akuratt på termin, så kanskje denne lille krabaten kommer på termin også[:)]

Ja det er ikke godt å si, dette er første gangen for meg da så alt er helt nytt[:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

Hehe så gøy da =)

Ja det er ikke godt å si, dette er første gangen for meg da så alt er helt nytt[:D]

Så kjekt da [:)][:)] Du har masse å glede deg til (men det vet du nok fra før[:-])

Har allerede tenkt  på fødsel og at jeg gruer meg.. hehe.. men nå er jeg gravid så får nyte svangerskapet og ikke tenke på det før det nærmer seg[;)]
Gleder meg til det syns, at magen blir stor... håper den blir stor, noen som bare får en liten kul, det vil ikke jeg ha,... vil ha en stooor mage som alle kan se. hehe.

Har allerede tenkt  på fødsel og at jeg gruer meg.. hehe.. men nå er jeg gravid så får nyte svangerskapet og ikke tenke på det før det nærmer seg[;)]
Gleder meg til det syns, at magen blir stor... håper den blir stor, noen som bare får en liten kul, det vil ikke jeg ha,... vil ha en stooor mage som alle kan se. hehe.

He det ville jeg også, men jeg fikk en veldig liten en, og tro meg, jeg håper jeg får like liten mage denne gangen[:)] Når du går høygravid er det mye letter med en liten mage..[:-]

Gratulerer så masse[:D]

Back
Topp