Da kommer jeg inn til dere

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Hei..
Flytter inn her jeg da...
Etter min 3exu, og ingen eggledere, da de No har fjernet den siste så kan jeg si 100% at jeg hører til her. Så No har legen på sykehuset satt meg på vente liste.
Og en evig vente liste på 6mnd ;)
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

velkommen inn...men synd at det måtte bli slik da. Hvor hører du til? :) masse lykke til! tiden går fortere enn man tror :9

Velkommen skal du være :):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen hit! Det er et fint sted å være når det først er slik. Ønsker deg et kort og fruktbart opphold her inne!

velkommen inn...men synd at det måtte bli slik da. Hvor hører du til? :) masse lykke til! tiden går fortere enn man tror :9
Spørr sikkert teit No;)
Men hva mener du hvor jeg hører til? ;)

Ellers takk :)
Og ja håper jo det går fort, men tar alt som det kommer no

Velkommen inn her, og ønsker deg en koselig meg fryktelig kort opphold ;) Masse lykke til! :) :)

"Hvor du hører" til betyr nok hvilken klinikk/sykehus du får behandling ved!

Åå ;) haukeland sykehus da :)

velkommen hit :)
håper veien ikke blir så lang for deg

Masse lykke til! Håpar du lykkast kjapt med å bli gravid! Eg er sjølv 78-modell og har som du ser på min signatur vore gjennom ein del før eg endelig vart gravid i år! No gledar me oss berre til småen kjem til oss:)

men, hele 6 mnd ventetid??! wow, det var da voldsomt lenge!! :( :(

Var det lenge og vente? Har aldri vært borti dette så vet ikke noe ting.
Men legen på sykehuset skulle ringe meg neste uke når hun har snakket med de på Ass.befruktning over helgen. Så vi er No værtfall i gang da :)

Spørr sikkert teit No;)
Men hva mener du hvor jeg hører til? ;)

Hvilket sykehus du tilhører :) så chuma hadde svart deg . Spennende og masse lykke til! :)

Hvilket sykehus du tilhører :) så chuma hadde svart deg . Spennende og masse lykke til! :)
Haukeland sykehus.
Noen som kansje har erfaring der i fra?
:)

Haukeland sykehus.
Noen som kansje har erfaring der i fra?
:)

Desverre ikke meg! Jg tilhører Riksen :)

Har allerede hatt ett forsøk hos de, de er verdens skjønneste mennesker der borte!! :D Så bare gled deg, de er ordentlige, flinke og har en real stå-på-vilje og smiler og er glad, man føler seg veldig godt ivaretatt og behandles med stor respekt, proffesjonelle fremstår de også som så ingenting å bekymre seg for :) heheheh, ser at jeg virkelig har skrøte godt på de no, men de fortjener deg også :) (jobber "vegg i vegg" med de) ;)

Håper SÅNN at du får kommet til mye fortere enn 6 mnd!! :) Spent på å høre fra deg videre fremover nå hva som skjer! :)

Jeg søkte i mai i fjor, fikk forsamtale i juli (egentlig september, men de fikk en avbestilling) og første forsøk i okt/nov så det gikk ganske fort, men nå må jeg vente til februar pga fullt... så det var utrolig kjipt! :(

Det var jo bare positivt jo :)
Jo håper på og komme inn før da, men når de sier ca 6 mnd så regner jeg med det,værtfall.
Ja de er jo eller veldig flinke og fine folk oppe på gyn.2 og :)
Mannen min fikk til og med sove med meg der oppe :)

Det var jo bare positivt jo :)
Jo håper på og komme inn før da, men når de sier ca 6 mnd så regner jeg med det,værtfall.
Ja de er jo eller veldig flinke og fine folk oppe på gyn.2 og :)
Mannen min fikk til og med sove med meg der oppe :)

Ja, de på gyn2 har en fin tendens til å være hyggelig :D så flott at han til og med fikk sove over! :)
Krysser fingre for at det går mye fortere hvertfall!! :D

Back
Topp