Da kommer jeg inn til dere! :-D

mammatil2skatter<3

Forelsket i forumet
Heisann :-) har nå tatt 6 tester som viser en ekstra strek inkl en digital som sa 1-2 uker :-) Jeg er 20 år, og dette blir vårt andre barn, et skikkelig hjerteplaster <3 mistet vår lille prinsesse i uke 27+4 i september, hadde termin 18 desember med henne, så tror det hjelper mye å ha en ny spire i magen på den dagen :) håper det kommer mange flere her inn! :) terminen er foreløpig 7 august, men regner med å bli satt i gang 2-3 uker før :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen så mye hit til oss <3 hjerteskjærende å høre om lille jenta di :( må være helt forferdelig grusomt å måtte oppleve noe sånt :( måtte lille spire klore seg fast og dette bli en lykkelig slutt <3

<3 har en liten augustspire <3

Åh.. Så trist! Men veldig hyggelig å høre at du har fått en liten spire og at du kommer hit :)

Gratulerer med et lite hjerteplaster :-)

Gratulerer med ny spire :-) trist å høre om jenta..

Takk alle sammen! <3 denne gang får jeg heldigvis blodfortynnende, så sjansen er liten :) men må bare legge ved at svangerskapet med snupp var kjempe fint, eneste plagen gjennom De 7 mnd var bekkenløsning :) men håper magen kommer mer denne gang, og at vi kan kjenne liv på utsiden <3

Sendt fra Iphonen

Back
Topp