Da kommer jeg inn hit...

Littlå

Glad i forumet
Etter Gu og sædprøve idag fikk vi vite at mannen har lite svømmere[:(] Så nå er vi henvist videre til ICSI.. Jeg fikk med en info brosjyre om dette, men fint om noen kan fortelle meg litt.
Var ikke forberedt på dette, siden vi har ei lita på 2,5 år fra før av[&o]
Har nå prøvd i 16 mnd uten hell.

Hei og velkommen her til oss[:)][:)][:)] En tøff beskjed å få, men det er godt når man endelig får hjelp[:)][:)][:)] Dessverre er det som regel masse venting, men den som venter på noe godt[;)][:D] Så masse lykke til på veien[:)]
Vi skal i gang med vårt første ICSI forsøk nå, så har ikke så masse erfaring enda, men bare å spørre i vei her inne, mange kloke og fantastiske damer her inne[:)][:)][:)]

Takk jenter! Kommer nok masse spørsmål ja. Må bare la dette synke inn litt..
Det var snakk om ca 4 mnd venting mente GU. Så håper ikke det drar for langt ut.

Har skjønnt at jeg må ta en del hormoner ol, og lest at det er litt bivirkninger med dette.
Er det noen som vet hvor stor sjangs det er for å lykkes?
Og en ting som egentligt ikke betyr noen ting, men hvor mye må vi betale for behandlingene?

Hei og velkommen hit!!

Skal snart i gang med IVF her. Anbefaler www.onskebarn.no dersom du har mange spm [:)] En flott side med linker til de forskjellige sykehusene og klinikkene rundt om [:)]

Ellers så er det bare å stille spm her inne, her er det mange kloke damer som har vært gjennom prøverørskarusellen og sitter inne med mye erfaring og råd [:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Littlå

Takk jenter! Kommer nok masse spørsmål ja. Må bare la dette synke inn litt..
Det var snakk om ca 4 mnd venting mente GU. Så håper ikke det drar for langt ut.

Har skjønnt at jeg må ta en del hormoner ol, og lest at det er litt bivirkninger med dette.
Er det noen som vet hvor stor sjangs det er for å lykkes?
Og en ting som egentligt ikke betyr noen ting, men hvor mye må vi betale for behandlingene?
 jeg tok spray fra 14.mars og frem til 14 april. tok sprøyter fra 2.april til 12-13 april. hadde veldig få bivirkninger, endel hodepine av sprayen ellersmerket jeg ikke noe spes. kanskje litt småhissig[8D]fikk beskjed om at d er 75% sjanse for å lykkes i løpet av 3 innsettinger[:)] jeg lyktes på nr 3[:)] snuppa vår har kosta oss 17 000

Så herlig å høre at det går bra[:D] Ramla ganske langt ned hos GU idag[:(] Prøvde meg noen timer på jobb etterpå, men måtte bare gi opp.

Kjenner nå at jeg er sikker på at vi skal klare dette!!
(å prisen er ingenting mot det man får igjen[;)])

Back
Topp