Da kommer jeg hit :)

Nøffe

Betatt av forumet
80a2bda6a1ea5685ee183a9bbba09fed.heic

Den ble positiv den testen der gitt :D
På terminkalkulatoren står det 1 juli, så da blir vel det terminen enn så lenge da :D
Dette er mitt 4 svangerskap, men like spennende som de 3 andre [emoji7]

Gratulerer så mye[emoji7]Er mitt 4.også, bestemte oss for å få 4.mann allikevel selv om vi trodde vi var ferdige[emoji85] Satt på første forsøk[emoji120]Kjempespent på hvordan dette går! Hvor gamle er dine?

Gratulerer så mye[emoji7]Er mitt 4.også, bestemte oss for å få 4.mann allikevel selv om vi trodde vi var ferdige[emoji85] Satt på første forsøk[emoji120]Kjempespent på hvordan dette går! Hvor gamle er dine?

Hadde egentlig bestemt oss for at 3 var nok vi også, men ombestemte oss nå i begynnelsen av oktober :P
Mine er 6, 5 og 1 [emoji7] Dine da?

Så koselig da [emoji7] Og mulighet for å få masse hjelp av de eldre barna da :D

Hehe,hun eldste har flytta og og hun på 13 er full blown tenåring, bare venner som gjelder[emoji85]men de elsker lillebroren sin så litt hjelp er jeg kanskje heldig med å få. Blir spennende med han yngste, har aldri hatt to så tette før så dette blir helt nytt..igjen

Hehe,hun eldste har flytta og og hun på 13 er full blown tenåring, bare venner som gjelder[emoji85]men de elsker lillebroren sin så litt hjelp er jeg kanskje heldig med å få. Blir spennende med han yngste, har aldri hatt to så tette før så dette blir helt nytt..igjen

Hehe :P To tette er veldig greit syns jeg :D Mine har veldig stor glede av hverandre :)

80a2bda6a1ea5685ee183a9bbba09fed.heic

Den ble positiv den testen der gitt :D
På terminkalkulatoren står det 1 juli, så da blir vel det terminen enn så lenge da :D
Dette er mitt 4 svangerskap, men like spennende som de 3 andre [emoji7]

Gratulerer så mye[emoji173] Termin 1 juli her også[emoji1] Har en jente fra før som blir 3 i januar, også mistet vi en spire i april, så var godt med positiv test igjen nå[emoji7]

Gratulerer så mye[emoji173] Termin 1 juli her også[emoji1] Har en jente fra før som blir 3 i januar, også mistet vi en spire i april, så var godt med positiv test igjen nå[emoji7]

Gratulerer [emoji173]️ Blir spennende fremover nå [emoji2]

Back
Topp