Da kommer jeg en tur hit jeg også

fru gravdal

Elsker forumet
Hadde ikke noen planer om å bli med i forum denne gangen for jeg vet at jeg får liten tid fremover forann pc( med mindre jeg blir masse sykemeldt da) men så er det jo litt koselig også da og være i samme gruppe som andre.
Jeg har prensentert meg i tråden for det.

Hae ikke rukket å lese i mellom den ennå, men lurer på om det er mange med termin 8 oktober her?
Her er det nemelig ventet en gutt rundt den tiden :)

Ps bare kall meg bella om dere vil, selv om nicket er noe annet. ( nicket er fra mitt første sv.skap her på BV)

klem fra bella

Hei og velkommen inn til oss Bella

Venter selv ei jente 16 oktober, så blir jo ei ukes mellomsrom da.

hei hei :) jeg venter ei jente 8 oktober... er ikke her så ofte men litt.. jeg kommer nok til å få i september så er litt der å... 

velkommen skal du være :)

mirakelimage skrev:
hei hei :) jeg venter ei jente 8 oktober... er ikke her så ofte men litt.. jeg kommer nok til å få i september så er litt der å... 

Heeeei , deg "kjenner" jeg vettu, vi har jo vært i samme forum før vi. Så moro at vi har termin samme dag denne gangen da og GRATULERER så mye :)

Og takk for velkomst hehe

Cec* skrev:
Hei og velkommen inn til oss Bella

Venter selv ei jente 16 oktober, så blir jo ei ukes mellomsrom da.

Hei, tusen takk :) Ja, men kan jo fort bli samme dag ( selv om jeg ikke håper på det da hehe)

ja jeg mente jeg kjendte igjen nicket ;) hehe og GRATULERER du også!! jeg er nok mer på januar enn her da... ;)

fru gravdal skrev:

mirakelimage skrev:

Heeeei , deg "kjenner" jeg vettu, vi har jo vært i samme forum før vi. Så moro at vi har termin samme dag denne gangen da og GRATULERER så mye :)

Og takk for velkomst hehe

Velkommen til oss:)

Velkommen hit Bella :) venter en gutt 3 oktober :)

Tusen takk

Velkommen skal du være. Morro når vi blir mange:)

Takk for hyggelig velkomst :)

Back
Topp