Da kommer eg inn hit...

Tipsy34

Forumet er livet
Etter å ha gått 2 dager nå nedstemt i humøret og tung i kropp osv så tok jeg en g.test... Den var positiv.. Termin 8 mai.

men dette var ikke planlagt..hadde til og med tatt angrepilla som tydeligvis ikke virket :/ veldig blanda følelser, for vet ikke hvordan kroppen min reagere på slik hormonelle endringer.. Har slitt med deprisjoner fra forrige fødsel av og på i 2 år, og energi nivå ikke så bra til tider..

Noen andre son sliter med deprisjon som har noe ærfaring råd eller noe lignende?

Kan desverre ikke hjelpe deg annet enn å ønske deg masse lykke til. Og hjelper det, så kan du skrive her til oss. Vi leser og gir støtte.

Tusen tusen takk for d:) jeg vil virkeligt beholde, mn er hva legen som må få si sitt før jeg kan ta en avgjørelse.. har bestillt time dr så får vi se nårtid jeg kommer inn. Jeg har i mine begge svangerskap hatt ekstrem kvalme og lukte sans og.. Huff..

Høres ikke greit ut. Kvalme ødelegger dagen for min del. Håper jeg slepper unna med mindre kvalme enn sist.

God du har en lege du kan gå til å få råd. Depresjon kan vare lenge enn man forstår det selv. Kan være en utfordring å starte nytt svangerskap om man fremdeles er i det. Håper du får god hjelp og oppfølging slik at du kommer deg godt og lykkelig gjennom det som en ment som en fantastisk vente tid. Desverre er det ikke alltid det blir sånn.. masse tanker og lykketil til deg. :-)

Huff ja den er skikkeligt ødeleggenes!! Det gikk over 1 halv år før jeg forsto at jeg hadde fødselsdeprisjon.. Jeg går på antideprisive medisiner nå pga angst problemer..

takk for det :) eg må få profosjonell hjelp for å gå gjennom dette vil jeg tru..

Tusen takk for det:) setter veldig stor pris på det;) det jeg er mest redd for ercat jeg skal klikke oghavne inn på psykriaten..hehe..mitt største mareritt. Grunnen til deprisjonen min er pga Under mitt forrige svangerskap for 3 år siden så ble det slutt mellom meg og bf... Jeg datt veldigt i kjelleren, mor min fikk kreft, far min dødde brått uten videre og under ks så fikk jeg høyt blodtrykk på 190/100 og kroppen klarte ikke mer. Jegslet psykis og fysisk og er dette jeg har drevet å kjempet meg opp fra..

Jeg sier gratulerer! Også hadde jeg tatt kontakt med helsesøster med en gang, sånn at du kan få veiledning i forhold til depresjonene:-) Jeg har en venninne som var så redd for å bli gravis igjen pga depresjoner, men hun fikk så mye hjelp og veiledning, at det ble ikke som med førstemann i det hele tatt:-)

Ja jeg må få hjelp uannsett hvilken vei det skulle gå.. Sitter i barnedåp nå, skjelven og allerede små kvalm. Er kun min mor og samboer som vet om det. Trur jeg skal ta kontakt med jordmor og bare for å hørre hva hjelp og tilbud der er. Jeg har jo 2 flotte jenter fra før av som jeg må ta meg av

Back
Topp