Da kom ...

3smågull

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Høsthjerter 2017
kvalmen hit også! Hadde egentlig et lite håpe om å slippe dette svangerskapet, men neida.. Hadde mye kvalme sist, fra uke 5 til uke 20!!!
Er 5+6 nå, så dette kan bli noen lange uker!

Men en fordel er at jeg føler meg gravid når kvalmen kom..:)

Andre som frykter 15 uker med kvalme?

Kjenner ingenting enda :) sist kom kvalmen i uke 6. Så jeg er spent.. :p

Åja :/ kjenner kvalmen mer og mer som dagene går. Vet at jeg var skikkelig dårlig på denne tia sist. Så håper at det ikke blir likt :p men vi får se :p

Frykter maaaange uker med kvalme. Vært kvalm i en uke nå.

Da jeg gikk gravid med minsten var jeg kvalm hele svangerskapet så å si...

ja lurer på hvor lenge dette vil vare.. :S har vert grønn i tryne i to uker nå, så håper det slipper taket snart, var knapt nok kvalm med første, var litt nå å da, spesielle lukter osv. men livet er jo helt annerledes nå enn da, mindre søvn, med ei i hundre hele dagen så håper jeg tiden vil gå fort=)

Hit kom det for et par dager siden for fullt. Ikke kasta opp ennå, men er nesten redd for å gå noe sted uten pose å spy i tilfelle det kommer, for jeg føler at det ligger klart liksom.
Fytti, det er fælt å være kvalm konstant as! Var ikke dette jeg "signed up for"! Håper for guds skyld det er verdt det, den kid'en burde bli dritsøt!
Var sint på sambo i dag tidlig da jeg ikke fikk i meg frokost og bare hadde det vondt, er jo HAN som har påført meg det her! Og han kan bare gå rundt i sin lille verden og være lykkelig. Dritt!

Cola hjalp!! Måtte drikke mye cola i forrige svargerskap for å holde ut.. Men i dette svargerskapet håper jeg at farris og eplejus kan hjepe like mye..

Er så mange som sier at alle svagerskap er ulike, og hadde da et håp om at jeg kanskje slapp kvalmen nå... Men det var for mye å håpe på.. :p

Noen som har prøvd seabånd? Jeg vet det fungerer for meg, men da blir jeg busted med en gang! Dumt de må være så synlige..

Jeg lå hjemme i fosterstilling fra uke 6-13 sist, frykter det litt igjen. Men ser ikke ut til å bli fullt så ille nå, selv om jeg har dårlige perioder, med doet som kamerat...

Forrige gang var jeg såvidt litt uvel fra ca. uke 6 og ble ganske kvalm i uke 8 og 9, før det dabbet av igjen, men jeg kastet aldri opp.

Denne gangen har jeg også kjent meg litt uvel/småkvalm innimellom, men både i går og i dag (5+4) har det vært litt mer vedvarende, så jeg er redd for at jeg ikke skal være like heldig denne gangen. Men vi får håpe på det beste. Er litt redd for å bli avslørt hvis jeg blir skikkelig kvalm og evt. kaster opp, spesielt på jobb (sykpleier).

Litt kvalm i noen perioder på dagen nå.
Sist svangerskap lå jeg rett ut til uke 16, og gikk rett over i bekkenløsningsproblemer.....
Husker bare ikke når kvalmen kom sist.

Forrige gang var jeg såvidt litt uvel fra ca. uke 6 og ble ganske kvalm i uke 8 og 9, før det dabbet av igjen, men jeg kastet aldri opp.

Denne gangen har jeg også kjent meg litt uvel/småkvalm innimellom, men både i går og i dag (5+4) har det vært litt mer vedvarende, så jeg er redd for at jeg ikke skal være like heldig denne gangen. Men vi får håpe på det beste. Er litt redd for å bli avslørt hvis jeg blir skikkelig kvalm og evt. kaster opp, spesielt på jobb (sykpleier).

Jeg har begynt å tenkt på det samme jeg også. Livredd for å kaste opp på jobb. Jobber som vernepleier i en bolig, og ser bare for meg at jeg skal kaste opp under stell eller noe sann.. :/

huff ja. Var kvalm, uvell, tom for energi fra uke 7 til ca. 20! Hadde vært kjekt å slippe det denne gangenmå jeg innrømme. Så venter spent...Foreløbig ikke dårlig, men bare i uke 4...

Back
Topp