Da kom virkelig kvalmen for min del...

ceria

Betatt av forumet
Har vært litt småkvalm i halvannen uke nå.. Skikkelig forrige uke når jeg fikk omgangssyke oppi det hele. Men i dag kastet jeg opp på jobb, og etter 5. Gangen måtte jeg bare kaste inn håndkle å dra hjem! Hater å være vekk fra jobb men må gikk det ikke mere. Har kjøpt malt ingefær som jeg blandet med vann i et shotteglass så får vi se om det funker! Så gruuusomt det her er :(((

Uff så kjedelig :/ Håper du finner noen kjerringråd slik at du får holdt kvalmen i sjakk. Skjønner deg godt med tanke på jobb, men nå er det tid for å tenke på deg og spiren i første rekke :) 

Mamma er ute på shoppingrunde i dette øyeblikk. Finnes mange kjerringråd så her skal alt prøves:) mannen jobber seint så da kom mamsen:) må si jeg er heldig <3 ja, nå skal jeg begynne å tenke på meg sjøl og legge alt annet til siden:)>

så bra at mamma stiller opp da :) Krysser fingrene for at noen av kjerringrådene hjelper :)

Takk for det:):)

Huff, ikke noe særlig. Håper kjerringrådene funker og i såfall tar jeg gjerne i mot råd. Jeg hadde håpet jeg skulle slippe kvalmen men i går begynte det forsiktig, var nære på å kaste opp flere ganger. Var grusomt når jeg våknet i dag, klarte presse i en halv skive, på jobben åt jeg bare litt frukt, ingenting frister og jeg er bare såå uggen og kvalm, har dog ikke kastet opp. Jeg kan heller ikke være borte fra jobb med sykemelding før jul så håper dette ikke tar seg opp.

offda... ikke noe kjekt i det hele tatt å være så kvalm...  spent på hvor lenge jeg slipper kvalmen, den kommer nok snart snikende på. Kjenner litt små antydninger av og til men det er bare til jeg tar meg noe vann....

Wæææh... ser dere er ca like langt på vei som meg.
Jeg har enda ikke blitt kvalm (bare litt småuggen innimellom), og håper selvsagt at jeg skal slippe unna =P hehe...

God bedring til dere folkens!! Det er nå i det minste en "positiv smerte" alle disse symptomene =)

Nå har jeg prøvd kjeks av forskjellige typer, malt ingefær, ingefærte og spise lite men ofte! Det funker ikke. Så nedtur! Da blir det nok sykemelding for min del... :/ hvis noen har andre råd utover dette ta's det i mot med TAKK!!!:)

:O hvorfor kan du ikke være vekk ned sykemelding? Trodde alle hadde rett på set om de var dårlig??!

amanas skrev:
Huff, ikke noe særlig. Håper kjerringrådene funker og i såfall tar jeg gjerne i mot råd. Jeg hadde håpet jeg skulle slippe kvalmen men i går begynte det forsiktig, var nære på å kaste opp flere ganger. Var grusomt når jeg våknet i dag, klarte presse i en halv skive, på jobben åt jeg bare litt frukt, ingenting frister og jeg er bare såå uggen og kvalm, har dog ikke kastet opp. Jeg kan heller ikke være borte fra jobb med sykemelding før jul så håper dette ikke tar seg opp.

Nå kan jeg og melde meg inn i kvalmeklubben :/
Gikk og trodde jeg var så heldig å slippe unna, men etter å ha kastet opp tre gangen allerede i dag ser det ikke slik ut lenger.

da er jeg også sykmeldt for kvalmen og afipranen er hentet på apoteket :-/

Nei det er ikke godt:( men håper det går over for oss snart:)
Har hatt det siden uke 5, nå er jeg over i uke 9 og afipran hjelper mye:) Hør med legen din!
Er ellers sykemeldt ut neste uke jeg også, men håper på å komme meg tilbake etter det:)

Da jeg gikk med lille O, virket bare grønne epler mot kvalmen, det var det eneste jeg spiste mengder av i flere mnd, fikk i meg litt her og der, men det meste kom opp..

Prøv grønne epler ! :)

Back
Topp